Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkuji. Bavím se tím...

0 0
možnosti

Kateřino, jste pro mě osvěžení! :)))

Díky.

1 0
možnosti

Děkuji. Jsem ráda, že se někdo při čtení baví obdobně jako já při psaní :-).

1 0
možnosti

M40i20l88a85n 28K65e83s57l

17. 11. 2018 18:32

500mil .Evropanů žádá 300 mil. Američanů,aby je ochránili před 150 mil. Rusů.Evropu by prý zachránilo,kdyby dávala více na zbrojení a ne se dožadovat ochrany u Američanů.Zbrojení,zbrojení,zbrojení.Myslíte,že to je jediné řešení problému?Nebylo by výhodnější než si vzájemně vyhrožovat a utrácet peníze za zbraně jednat.Několik desítek let to šlo.Harašili,harašili a nakonec se na nějakém kompromisu vždy dohodli.Možná to bylo tím,že na obou stranách byli lidé,kteří válku zažili.Američtí prezidenti i ruští generální tajemníci byli tvrdí vyjednávači a a cca 40 let to vycházelo.Proč to nyní nejde.Kdysi dávno někdo složil píseň "Válka je vůl" a je to pravda.

2 0
možnosti

:-).....Milane souhlas! Zbraně se vyrábí, zbraně se musí točit. Jsou to totiž veliké prachy. Hlavně kupovat pořád americké! Kdo nás asi ohrožuje? Že by nás chtěl Putin, jako Krym? Já už jsem ruštinu od maturity zapomněl, mně osvobozovat nemusí!R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 279
  • Celková karma 39,22
  • Průměrná čtenost 4969x
Jsem člověk snažící se používat hlavu i jinak, než aby mu jen nepršelo do krku. Třeba aby bylo kde nosit náušnice.

Seznam rubrik