Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Spadněte na zem tak, abychom se tomu zasmáli.

0 1
možnosti
KL

Někdo si libuje a absurdní nadsázce, někdo třeba v tom, že zajede do Vídně, kde si udělá selfíčko se sachrdortem.

Každý má to svoje.

2 0
možnosti
PK

Jsem šťasten, že jsem chodil do kina od počátku 60.let a mohl vychutnávat úžasné filmy naše, americké, italské, francouzské. Často si kladu otázku - v čem dnešní vládce Babiš brání Hřebejkovi a spol. točit filmy které by měly šanci na Oskary.

5 0
možnosti
JK

Proč si takovou otázku kladete ?

0 2
možnosti
Foto

Nevím jakou verzi pádu Londýna jste viděla, ale v originální zvůkové verzi je islámismus zmíněn několikrát. Ale o dabingové nemám ponětí. Českému dabingu se vyhýbám co mohu

2 0
možnosti
KL

Viděla jsem českou verzi. Je fakt, že mne to zarazilo, ale nebyla jsem si jistá, jestli "mlčení o islámu" bylo skutečné, nebo jde jen o moji nepozornost. Nechtělo se mi věřit, že bychom se v korektnosti dostali až tak daleko a tak jsem hledala, jestli si "chybějícího islámu" nevšiml ještě někdo. A na ČSFD jsem zjistila, že nejsem jediná, kdo si toho všimnul.

0 0
možnosti
PH

O režii prý projevil zájem Steven Špicberg.

5 0
možnosti
JS

Ještě že na horory nekoukám :)))

Někdy bohatě stačí zabrousit okem do diskuzí na zdejším nejmenovaném médiu :)

3 0
možnosti
KL

Před výchovou ke správnému názoru není úniku:-)...

2 0
možnosti
  • Počet článků 279
  • Celková karma 39,63
  • Průměrná čtenost 4969x
Jsem člověk snažící se používat hlavu i jinak, než aby mu jen nepršelo do krku. Třeba aby bylo kde nosit náušnice.

Seznam rubrik