Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZD

Jestli se neurazíte oslovím Vás Kateřino. Na konci čtení jsem se již usmíval jak jsou mi Vaše argumenty blízké. Opět rád prohlašuji, že souhlasím s každým slovem. Málokdy se to zde na diskusích stává.

Subjekty, kterým se to hodí lze rozeznat i podle toho, že si neodpustí za nebo před jménem premiéra doplnit : trestně stíhaný.

Dále se připojuji k paní Slaninové. Zvažte tu kandidaturu - dva hlasy už máte tutové :-)

0 0
možnosti
KL

Děkuji. Neurazím se. Jen si Vás dovolím v jednom opravit. Ty hlasy mám tři - já totiž budu hlasovat sobecky pro sebe :-)...

Takže zbývá už jenom něco kolem 2,5 miliónu další hlasů :-)...

0 0
možnosti
Foto

To víte, že o to stojí, např. i včetně mne. Protože to nakonec zaplatíme my všichni. Pokud nemáte zájem, aby se to vyšetřilo, přijde mi to podezřelé. :-P

2 0
možnosti
KL

Můžete mi prosím objasnit, z čeho usuzujete, že o to nestojím?

Děkuji.

2 1
možnosti
MS

Souhlas, včetně toho, že si rovněž myslím, že transakce s Čapím hnízdem byla "šméčko". Na to člověk nemusí mít bůhvíjak vysoké právní povědomí, aby si dal dohromady, že když někdo sáhne po eurodotaci, určené pro malé firmy, a za tím účelem "přetvoří" odpovídající firmu tak, že ji d o č a s n ě odtrhne od mateřského koncernu, není to zcela určitě košer. Ty důvody, proč nekonečné trestní stíhání Babiše vlastně všem vyhovuje, jste popsala velmi dobře.R^R^

2 0
možnosti
JS

Kateřino, budete-li kandidovat na post prezidenta, máte můj hlas! :)

2 0
možnosti
KL

Děkuji. Do teď jsem váhala, ale Vy jste mi dala ten rozhodující impulz :-)...

3 0
možnosti
Foto

Myslím, že jste uhodila kladívkem na hlavičku hřebíku docela přesně..:-)R^

4 0
možnosti
PV

Pokud si někdo myslí, že Agrofert je malá firma tak má mentální problém - dotace na Čapí hnízdo totiž náležela pro malé podnikání - problém v ČR je ten, že malý podnikatel nemá na dotaci šanci 8-o

Vím že je to složité , ale nemilé koblihy by se měli také zajímat jak a kdo platil výstavbu čapího hnízda ( cca 300 mega ) - platil to agrofert tím že nezaplatil daně - vím že je to legální, ale nemorální vůči všem lidem, kteří daně platí 8-o

4 2
možnosti
Foto

A těch 50 milionů dostala a.s- Čapí hhízdo nebo Agrofert?

Jinak pro autorku: Excelentně, a současně srozumitelně.

4 2
možnosti
PK

Dnes nejlepší Váš článekR^

3 1
možnosti
Foto

K16a22r43e32l 29C35a21c36h

14. 1. 2019 1:07

Jsem sice právní laik, ale řekl bych, že podvod lze v tomto případě těžko prokázat, takže bych spíše řekl, že jde jen o nesprávně přidělenou dotaci. Já mohu přece žít v dobré víře, že vyhovím-li dotačním podmínkám i tím, že založím malou firmu, že mohu dotaci na projekt dostat. Je věcí příslušného úřadu, aby posoudil, mám-li nárok, či nemám. Pokud jsem četl správné informace, tak dotační úřad dostal před přidělením dotace odborný posudek projektu, který říkal, že projekt si nebude schopen na sebe vydělávat a je tedy buď možnost, že jej předkládá ekonomický sebevrah, nebo spíše, že za ním stojí někdo silnější, kdo bude schopen jeho provoz dotovat z jiných zdrojů. Tedy přidělením dotace pochybil dotační úřad.

Ale máte naprostou pravdu, že stav permanentního stíhání premiéra v této marginální kauze vyhovuje asi většině politického spektra naší republiky. I kdyby však padl v této kaze nějaký verdikt, demokratický blok má připraveny kauzy další, takže bychom se zklidnění politické situace stejně nedočkali. Účelem je, neustálými kauzami zaměstnávat premiéra a sněmovnu tak, aby pokud možno nezbyl čas na plnění volebního programu. V bilanci před dalšími volbami pak opozice vítězně prohlásí - vidíš národe? ani oni nic nedokázali.

6 5
možnosti
PV

Karlíku - pokud považuješ 50 mega zlodějnu za marginální tak se obdivuji tvému nadhledu !

6 3
možnosti
PV

P12e56t92r 42V50e96p44r69e83k

13. 1. 2019 22:04

Babišovo Čapí hnízdo je jeden z tisíců podivných dotačních příběhů. Více, než statika vyšetřování Babišova případu mě zaráží, že se nikdo nezabývá rovněž dalšími....např. kausa Langer, také jaksi vyšuměla do ztracena.

6 0
možnosti
ZD

Však o tom autorka píše. Kauza (a obávám se že i vyšetřovatelé) je/jsou v režii těch, kterým se to zatraceně nehodí.

0 0
možnosti
Foto

Stojím o to, a velmi, protože je to vážná kolize v rámci demokratického systému, kdy je nutno zvažovat sílu rozhodnutí voličů a právního názoru.

3 0
možnosti
  • Počet článků 278
  • Celková karma 40,71
  • Průměrná čtenost 4987x
Jsem člověk snažící se používat hlavu i jinak, než aby mu jen nepršelo do krku. Třeba aby bylo kde nosit náušnice.

Seznam rubrik