Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

nu, což. oni nás nakonec donutí, abychom na socializmus vzpomínali se slzou v oku

0 0
možnosti
Foto

Já vím, je horko. ;-D

Nejdřív si pořádně přečtěte, oč jde, a pro jistotu se zeptejte někoho s mozkem.

3 2
možnosti
PB

Tak nám to vysvětlete, protože i já si myslím, že má paní Lhotská pravdu. Dík za vaše prozření.

2 0
možnosti

No a nebylo by řešením, že by se v polovině rodičovské otec prohlásil za ženu a byl by tedy matkou, zatímco matka by oznámila, že se cítí být mužem a je proto otcem dítěte?

Takže polovinu doby by pečovala matka, polovinu otec a pokud by zákon výslovně nestanovil, že nesmí jít o tutéž osobu, bylo by vše v pořádku.

7 0
možnosti
MV

Stačilo napsat poslední větu, co máte v blogu. Vlastně ani nebyla nutná. O Vašich postojích k EU už čtenáři blogu od Vas vědí.

2 3
možnosti
JB

O těch vašich taky.:-)

1 1
možnosti
Foto

Kdyby tomuto ucancanému alarmujícímu titulku sekundovala pravda, budou toho dávno plné noviny a vznikl tu už široký dialog v médiích. Ne. Nebudu připomínat, kdo u nás na mediálním trhu velmi vede...o nějaké cenzuře se tedy fakt nebavme...

8 3
možnosti
Foto

J88a20k91u21b 38R30o25t76h

13. 8. 2020 10:31

Titulek je lživý. Tečka.

11 4
možnosti
AM

Ale no tak!!!

Jde o alternativní pravdu, jak říká stabilní génius Trump.

A pravda je pravda.

Takže titulek vlastně nelže...

0 1
možnosti
AM

Pár technikálií - to navýšení na dva měsíce nutně nemusí znamenat zkrácení rodičovské pro matku, pokud se rodina rozhodne nevyužít rodičovskou pro otce. Minimálně v národní legislativě, která bude tyto směrnice implementovat, se to může pohodlně ošetřit.

Horší vidím důkazní břemeno u toho 5 denního nároku na dovolenou pro starost o blízké (pečovatelská). Samozřejmě většina lidí to uvítá a nebude zneužívat, nicméně vykukové, kteří na starší rodiče kašlou a budou si jen chtít prodloužit placené volno, ti se jistě najdou. A než by zaměstnavatel něco složitě a draze dokazoval, radši to překousne...

Ale jinak se hlavně mluví o posílení práv otců na rodičovskou, ne o její povinnosti, když otec nebude rodičovskou chtít, tak ji prostě nevyužije. Co je za problém?

Podobně jako v případě Istanbulské úmluvy se to dotýká spíš zemí, kde otcové právo na rodičovskou nemají.

9 1
možnosti
AM

Ale karma bude gigantická, o tom žádná.......

6 0
možnosti
MB

Přestože jsem již odrostlý rodič - Stále bažím, být moderní ! Všechno sleduji, přiznávám - Sám s tou písemnou prací již mám co dělat ! Ocenil jsem sám sebe, že i v důchodovém věku jsem zplodil dítě ! Sice nevím jak a které - nicméně alimentačními poplatky budu povinován ... ! Zálohové výživné - To je vono ...

U nás v hospodě, chlapi moc s dobou nejdou. Sám jsem je zosvětoval, když jsem na pivo přikláčel v sukni od dcer. Zprvu jsem chodil na naše WC, po dalších škopcích na dámské ! Užaslým jsem sdělil, že jsem si právě změnil pohlaví ! Přiznávám, mám ještě nějaké teoreticko - technologické nejasnosti ... !

. Rád bych si jej konečně vzal - mám jej rád = Svůj noční stolík ! Můj celoživotní , osvědčený partner - opora ! Podobně musím ještě nějak anatomicky domyslet vlastní kojení. Jinak MD otců - Plně schvaluji ! Muž nic netuší, přijde domů a z ničeho nic je tam v kolébce dítě ! Šok ! Absolutně to nepředpokládal, tedy s ním následně tráví povinnou dobu a vzájemně se seznamují. Kdo koho bude živit ?, zejména u OSVČ, to se samozřejmě neřeší ! Je to zřejmě náš spolehlivý tátra - Stát a Brusele. No, já si tak nějak mumlám - Běžte už s tím - Do zááádele ... :-)

0 0
možnosti
Foto

No co, senátoři nám to zdůvodní.

1 0
možnosti
  • Počet článků 279
  • Celková karma 38,89
  • Průměrná čtenost 4969x
Jsem člověk snažící se používat hlavu i jinak, než aby mu jen nepršelo do krku. Třeba aby bylo kde nosit náušnice.

Seznam rubrik