Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdaleka nejde jen o reklamu. V posled. době mám stále častější zkušenost, že namísto BBC nebo New York Times se mi nabídne jakýsi čínský informač. subjekt, který předstírá, že je západ. informační agenturou.

0 0
možnosti

Internetoví giganti především musejí podléhat kvalitním zákonům, těm západním, nikoli čínským; na úrovni Bruselu se už zmínilo, že tu nejde jen o soukromé aktivity lidí a firem, ale mělo by jít zčásti o jakýsi veřejný prostor, v zájmu veřejnosti, s rovným přístupem, férovým prostředím. Nikoli čínským prostředím. Někdy mám pocit, že některé totalit. země možná některého giganta uplatily či jinak zavázaly, protože smysluplné korektní informač. zdroje se mi na českém internetu nabídnou později než např. ty čínské.

0 0
možnosti

I64v26o 91B66o19u21š59e

11. 2. 2021 20:51

"Krotit se je dari snad jenom v Cine"........ To obdivujete?

0 0
možnosti
Foto

Stvořili jsme mocné nástroje, které by nám vzhledem k naší přirozenosti do rukou patřit neměly. Jsem v tomto případě pro regulaci, i když vím, že tohle není zrovna populární názor. Jednotlivec by nikdy neměl z principu vlastnit nástroje, které mohou ovlivňovat miliony lidí.

1 0
možnosti

Moc nechápu, co je na těch algoritmech nabízejících reklamu sofistikovaného. Spíše mi připadají jednoduché a hloupé.

Nedávno jsem kupoval křeslo k počítači. Našel na netu a zaplatil během několika minut. Druhý den mi bylo doručeno. Obchod uzavřen a ukončen. Dalších křesel mi netřeba. Sedět můžu jen v jednom a stejně se mi jich domů víc nevejde.

Přesto mi několik dalších dní bylo nabízeno jedno křeslo za druhým. Co je na tom chytrého?

2 0
možnosti

... no tak se posaďte a popřemýšlejte kam až může vést sběr informací i když reklamu na židli zobrazují jenom pár dalších dnů ... a co zobrazují ty další dny ...

1 0
možnosti

R^R^R^ ... nemluvě o svých globálních ziscích, kterými si opět zaplatí jakou chtěj politiku ... to se pak bojuje za demokracii ;-D ... no známe to ...

1 0
možnosti

Je to jinak, kdo vlastně u nás má v rukou komunikaci a tlumočení většiny událostí od vlády, parlamentu, krajů, obcí, států, světa, kdo moderuje televizní noviny. Nikdo z nás nemá pomalu informace přímo od zdroje, ale z medií Dříve na tom společnost byla mnohem lépe, a to že měla tzv. duši společnosti, jež psali třeba sloupky do novin anebo se vyslovovali k daným společenským problémům či tématům. Jsou zde lidé jako byl třeba Čapek, Kramář, generál Píka a mnoho dalších ... Navíc v době covidu je společnost odstřižena od společenského dění a mezi ní a děním stojí opět naše media. Kde je role prezidenta, jež umí překročit svůj stín a komunikovat s občany, mírnit tlaky ve společnosti. Misto toho zde máme mediální hvězdy a hvězdičky, televize hrají čistě hru na lidový populismus, neboť jde o sledovanost, tak že celebrita zprávař, peskuje ministra, snaží se mu podsouvat určité vidění věci, vidí za vším selhání státu. Společnost se vlastně podřizuje nejslabšímu článku a výsledek je enormní nárůst zákonů, vyhlášek, to že nemáme světové osobnosti, ani jednu Nobelovu cenu, nejsme schopni dostavět dálnice, rychlodráhu, za to máme mladé generace které dostali vše a výsledky dnes ???

0 0
možnosti

Myslím, že už jsme v hrsti gigantů dávno. Akorát internet je víc vidět než nějaké zákulisní vyjednávaní s lobbisty. A majitelé určitých firem se stali celebritami. Asi je v pořádku, když vládnou finančně mocní, ale je v pořádku, aby vládly neziskovky či mrtví kriminálnicí diktovali naši budoucnost? Jenže média akorát píšou o tom, jak se ustoupilo křiklounům a už nepíšou, jak se jim neustoupilo. A do toho ti opravdu mocní a neviditelní zajištují, aby mohli nerušeně bohatnout dál.

0 0
možnosti

Málem jsem nenašel mezi reklamama Vaši diskusi;-D Jinak mě ovšem oni giganti nedostanou, neb občas "chci" koupit slona, letadlo, šicí stroj atd., na což vzápětí zapomenu, takže vůbec nemám pocit, že míří přímo na mě. Přesto by mě zajímalo, jak to probíhá. Když chci koupit třeba koloběžku, a jednu si rozkliknu, načež mi ji pak google pořád předhazuje, jak to asi koloběžkárně účtuje? Třeba za jeden poplatek ji vnucuje každému na počkání měsíc? Anebo si účtuje za jedno každé vnucení? A co když někdo shání kolo a běžky, a pak se mu nabízí koloběžky? Je tam nějaká kontrola zadavatelů reklamy, jestli si tedy můžou její dopad kontrolovat?

0 0
možnosti

Mně to přijde naprosto neefektivní. Hledám zboží, pak si ho koupím a následně chodí reklamy na stejné a podobné zboží. Kolik aut nebo kol člověk potřebuje?

Co třeba zobrazovat reklamy na pojištění, pohřebnictví, pumpičky a helmy? Jde vidět, že to AI ještě daleko nepokročilo. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 278
  • Celková karma 40,71
  • Průměrná čtenost 4987x
Jsem člověk snažící se používat hlavu i jinak, než aby mu jen nepršelo do krku. Třeba aby bylo kde nosit náušnice.

Seznam rubrik