Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Normální člověk si najde lokální předpověď na internetu (u Norů) a upřesní to meteoradarem, tak odhadnete blížící se déšť s přesností na pár minut. A taky apky pro mobily.

Jenže to by nebylo kvůli čemu si zaremcat. Rv

0 0
možnosti

Jako obvykle přehledné jasné, tudíž jasná karma.

1 1
možnosti
Foto

Dopoledne se v poledních hodinách změní na odpoledne.

2 1
možnosti
Foto

A v nočních hodinách se začne tvořit tma. :-)

1 1
možnosti
Foto

Já už jsem si toho všiml v jednom svém blogu z roku 2019. Výraz "počasí bude..." se pro popis týchž podmínek pozvolna transformoval na "meteorologové varují". Ovšem vzhledem k tomu, co všechno se tu nenápadně mění a posouvá za blažené ignorance většiny, není se co divit.

5 1
možnosti

Dobrá je také formulace: "Na Česko se valí silné..."

3 1
možnosti

Tak je fakt, že rozsévat strach, paniku a nejistotu mají dnes média asi povinné. Je na to ale jednoduchý recept - nesledovat to :-).

3 2
možnosti
Foto

No vidíte, a já z toho mám srandu. :-)

1 0
možnosti

..... pánům, při jejich sporu, nemíním robit arbitra, ale v poslední dekádě mám takovej pocit, že sa obecně předpovědi rosniček řadí mezi ty nejpravdivější, nejobjektivnější a nejvyváženější informace vůůůbec!,- ...... slunce v duši!

1 0
možnosti
Foto

A tak jste vámi tvrzený nesmysl pro jistotu nahradila tím svým nesmyslem nesmyslu. Bravo!!!

8 2
možnosti
Foto

Tolik slov a taková pitomost.

8 4
možnosti
Foto

Podíval jsem se ještě na Vámi uváděné video a musím Vám s lítostí sdělit, že Váš článek je skoro celý špatně.

Správně jste přišla na to, že nám ČT v předpovědích počasí něco podsouvá, ALE není to Green Deal ani změny klimatu.

!!! Podsouvá nám, že osoby LGBTQ+ jsou normální !!!

Viděla jste těch barev? Jsou tam všechny barvy duhy. Tak to je paní Kateřino, takhle na nás jdou. Ale nás nedostanou, protože jsme jejich fígle prohlédli!

7 3
možnosti
Foto

Paní Lhotská, karma. Podle mne jsou manipulativní v médiích - i jinde bohužel nejen zpráv a předpovědi počasí, ale i jiné zprávy. Zprávy o mezinárodních událostech a vztazích, o pohybu cen zboží, a zejména energií, dokonce i zprávy týkající se zdravotnictví. Nejhorší jsou ovšem zprávy o válce na Ukrajině. To prý k válečnému zpravodajství (a válečné strategii) patří. Opravdu smutné zjištění. Někdy má člověk dojem, že žije ve fiktivním světě, ve kterém se nedá mičemu a nikomu věřit. Svět se bohužel mění - k horšímu. Před lety mi to tak ještě nepřipadalo. :-/Rv!!

7 5
možnosti
Foto

Jó, za mejch mladejch let to bejvávalo jinší, lepší a vůbec.

5 1
možnosti
  • Počet článků 278
  • Celková karma 40,70
  • Průměrná čtenost 4987x
Jsem člověk snažící se používat hlavu i jinak, než aby mu jen nepršelo do krku. Třeba aby bylo kde nosit náušnice.

Seznam rubrik