Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

P60e57t82r 98B74u93r15i63a23n

24. 3. 2019 20:44

Karma. Na oplátku vám řeknu, jak se slovensky jmenují prsty na ruce. Začněte u malíčku a pokračujte až k palci: malý blvák, velký blvák, dva blváky, pavec.

2 1
možnosti
VF

8-omám asi degenerovanou i ruku, mně to nevychází.

0 0
možnosti
LK

R^

Ale radši to smažte .... nebo se toho Evropský sovět chytne .... a pak to bude v zadeli.

3 0
možnosti
IB

I19v35o 15B48o27u56š26e

24. 3. 2019 23:20

Spis se toho chytne Matejka a sepise dalsi uderny clanek.

2 0
možnosti
DR

Jenom aby se toho EU nechytla. V Bruselu je možné úplně všechno.

2 0
možnosti
LC

Já už paní/slečnu blogerku varoval dvakrát.;-)

0 0
možnosti
Foto

Páni, jste mi popravila dnešní mizernou náladu, děkuji, jste skvělá!!!!!!!!

1 0
možnosti
KL

Těší mne, že jsem Vás potěšila :-)...

0 0
možnosti
ZH

;-D to je prima, že máte smysl pro humor R^

0 0
možnosti
Foto

Jééé ;-D Karma. Krásně napsaná nadsázka, ovšem v jistých aktuálních oblastech se to stává realitou, jen se nejedná o dny v týdnu. Ala bacha, aby se toho nějakej pokrokovej europoslanec nakonec nechytil a nevzal to vážně. R^

5 0
možnosti
BV

Jééé ;-D A já si v první chvíli myslel, že to je krásně napsaná nadsázka zesměšňující ty všechny možné kraviny typu zákazu pomazánkového másla nebo banánů posuzovaných pomocí šuplery. Antikarma.

0 0
možnosti
ZH

Já myslím (opravdu, ale nikde to na mě nepráskněte), že je to celé blbost. Tedy ten úhel pohledu. Názvy dnů mohou klidně zůstat zachovány, to snad nikoho neuráží. Ale je třeba udělat něco s pracovní náplní těch dnů.

Na světě máme tři významná náboženství - islám, judaismus, křesťanství (řazeno dle svátečního dne). Každé má sváteční den jinak - pátek, sobota (šábes), neděle. Aby se nikdo necítil uražen či jinak diskriminován, měly by se dodržovat všechny ty dny jako svátek - pro všechny.

Mě osobně pak dráždí ještě pondělí. Protože se statisticky zjistilo, že v pondělí bývá nejvíce pracovních úrazů, měl by se tento den také jako pracovní zrušit a mělo by se nechat lidem volno na zotavení se z předchozích tří svátečních dnů. No, ten zbytek snad v práci nějak vydržíme... Aspoň do doby, než se provalí nějaký jiný malér...

9 0
možnosti
ZD

V souvislosti s nadcházející (nebo již proboha probíhající ??? ) čtvrtou průmyslovou revolucí, rozvojem sítí 5G a přesunu mnohým prací k domácím počítačům bude umístění dne a jeho název v týdnu skoro zbytečný. Pracovat se bude asi pořád. Tedy pokud EÚ nedojde ke konsensu v té věci. Pokud by se měly státy začít hádat nutno zvážit zrušení dnů v týdnu jako takových. Tím by zmatení hybridních válečníků z Východu - a o to hlavně jde - dosáhlo dokonalosti.

3 0
možnosti
ZD

Pobavilo a dost. Dík.

2 0
možnosti
Foto

Buhehe! ;-D

Zkuste měsíce: třeba Lihen, Úmor, .... Listoprd, Prasinec

1 2
možnosti
  • Počet článků 280
  • Celková karma 39,31
  • Průměrná čtenost 4952x
Jsem člověk snažící se používat hlavu i jinak, než aby mu jen nepršelo do krku. Třeba aby bylo kde nosit náušnice.

Seznam rubrik