Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pro odlehčení od politiky velice lidské téma. A když má autor schopnost si dělat srandu i sám ze sebe, je to přímo skvostné! :-)R^

1 0
možnosti

;-DR^ Někdy je takový ochotný taxíkář lepší, než rytíř na bílém koni.

2 0
možnosti
Foto

No když člověk musí, tak musí. Trpěla jsem i při čtení tohoto bolgu s vámi. Hezky napsané a i za taxikáře velkou karmu. R^

4 0
možnosti
Foto

Toalety, to je námět kolikrát až hororový. Zažila jsem mnohokrát, takže vím, o čem je řeč;-D Ráda jsem Vás poznala i osobněR^;-)

1 0
možnosti

Potěšení bylo i na mé straně :-).

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že se taxikář potil stejně jako Vy. Dobrej blog R^

3 0
možnosti

Tohle ranni brzké vstávání na cesty je vždycky spojené s rizikem.. já myslím, že tohle zažil nejeden z nás :-).

0 0
možnosti
Foto

Uf, napůl jsem čekala, že dojde i na "syndrom blízkého WC".

1 0
možnosti
Foto

J68a20n34a 74M12a33j47o43v86á

19. 5. 2019 22:18

Jaké má příznaky?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS