Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J21a59n 10R87á62ž

27. 5. 2019 13:57

Nedá mi, abych se vypsal z dnešního zážitku.

Jednou jsem tady napsal, že stát svou zcela hloupou protirodinnou politikou zúženou jen na výplaty sociálních dávek vytváří stav, kdy jsou na tom t.z-v samoživitelky lépe, než ženy-matky, které jsou oporou tradiční rodiny a proto ženy při prvních rodinných problémech nehledají manželský kompromis, ale se vztyčenou hrudí od manžela odcházejí. Za názor, že manželství není prvořadě místem pro uspokojování sexuálních potřeb, ale vytváří především prostor pro výchovu dětí a také , což je nezanedbatelné, je to také socioekonomická instituce zajišťující ekonomickou stabilitu rodiny. Od některých jsem za to dostal vpravdě "kartáč".

Co mne dnes rozhodilo: Před jedním kuřimským hypermarketem stála samoživitelka u svého Volva XC 60 a vedla řeč s jinou samoživitelkou stojící u otevřených dveří Audi Q3 . Že jsou samoživitelky jsem vypozoroval z jejich debaty. která se točila kolem toho, že "bývalí" platí málo na alimentech a příspěvky od státu nejsou schopny pokrýt zvýšené nároky na financování výchovy dětí. Dodávám, že bylo jedenáct dopoledne!!!

Co k tomu dodat.? Možná jen to, že se doteď z toho zážitku, i když velmi poučného, nemohu vzpamatovat.

1 0
možnosti
Foto

Boj za ženskou věc je jen jedním z nástrojů k fragmentaci evropské společnosti = fraška.

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS