Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

naprostý souhlas. a váš vyjímečně bystrý postřeh, že lidojedi a vegetariáni mají k sobě blízko, sdílím též. když mi jedna zapálená veganka vysvětlovala, že jíst jiné tvory je fuj a jakou ekologickou stopu po sobě zanechaljí chovy hospodářských zvířat, nehledě na traumata dítek spojená s vraždou roztomilých zvířátek, zamyslela jsem se. a nezbylo mi, než se zeptat: vy veganky kojíte? jistě, odpověděla mi. ale to je živočišná bílkovina, zděsila jsem se. ale to je NAŠE bílkovina. to je v rodině. i otázala jsem se dále, zda je tedy OK sežrat dědečka. už spolu nemluvíme

3 0
možnosti
Foto

V nekterych kulturach byla konzumace zemrelych dulezitou soucasti nabozenstvi (tusim Nova Guinea). Byt po smrti sezran byla cest. Bohuzel se tak siriky zvlastni choroby - priony vyvolana nemoc kuru. Tim chci rict ze na ruzne veci muze byt ruzny nahled ....

0 0
možnosti

J81a34n 12S40m65e46j65k37a14l

30. 7. 2019 13:45

hmm, napadá mě otázka, nevíte jak chutná černoch ?;-);-D

0 0
možnosti
Foto

J17a80n 17H34i33n47k

30. 7. 2019 15:34

Když maso naložíte přes noc do mléka, ztratí se příchuť černé zvěře. Pak ho nerozeznáte od světlého prasete.

0 0
možnosti
Foto

Největším problémem je, že lidojedi se odmítají účastnit migrace do Evropy. Museli bychom je z Nové Guineje dovézt násilím.

Dalším problémem je, že velmi rychle opouštějhí své zvyklosti, jakmile jsou k dispozici jiné (podstatně dosuptnější) živočisné produkty. Probléms důchodci a jinými narušiteli svobodné společnosti tedy asi nevyřeší.

1 0
možnosti

P57e76t75r 19S71k56á24l85a

28. 7. 2019 18:52

Já Vás žeru!

1 0
možnosti

K post scriptu: Jde o vaši nebo čtenářovu jistotu? Buďto vám nadsázka, kterou jste použila pro svou satiru, připadá přiléhavá, a pak nemusíte připomínat, že jde o nadsázku, nebo vám připadá, že ta nadsázka nesedí, a pak vzniká otázka, proč jste ji použila.

0 5
možnosti

Důvody jsou v podstatě dva a jsou odlišné od těch, které uvádíte Vy.

Před časem u jednoho mého článku, který obsahoval obdobně absurdní nadsázku, jeden ze čtenářů nepochopil, že text není myšlen vážně, dožadoval se zdroje "informací" a kritizoval mne za šíření dezinformací. Paradoxem je, že i tam jsem podobné PS měla, ale ten člověk to nedočetl do konce. Takže PS sice nezafungovalo, ale tato příhoda mi potvrdila, že mohou existovat lidé, kteří nadsázku nerozpoznají a mohou brát text "smrtelně" vážně. Takže je dobré tam to upozornění dávat.

Druhý důvod spočívá v tom, že přísně vzato by mohl být text bez mého PS považován za šíření nepravdivých informací. Což je v rozporu s kodexem blogera.

5 0
možnosti

ČR snad lidojedy nediskriminuje, koukněte se na řeznické pulty: cikánská pečeně, dětská šunka, dětské párky...

6 0
možnosti

Příspěvek do Overtonova okna, vždyť na pultech našich prodejen můžeme nalézt Historii kanibalismu. Tak to začíná...

0 0
možnosti

Bezvadné. Jen doufám, že je to myšleno vážně.

0 0
možnosti

J59a82n 66N64o68v39á69k

27. 7. 2019 9:26

Bylo by vhodne zalozit neziskovku a pozadat o grant...

6 0
možnosti
  • Počet článků 277
  • Celková karma 41,33
  • Průměrná čtenost 5005x
Jsem člověk snažící se používat hlavu i jinak, než aby mu jen nepršelo do krku. Třeba aby bylo kde nosit náušnice.

Seznam rubrik