Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R16e59n32e 53S60t78o18š71e84k 2169190156114

Dneska rano v pondelnich "zpravach", 12.8. 2019 nebo tedy spise rannim show na kanale 9 WGN v Chicagu: 50 lidi postreleno, nebo se na ne strilelo, kolik mrtvych, to jsem preslechl, a to je oficialni statistika, tedy samozrejme plus udalosti nepodchytitelne. To se prevazne deje na southside, tedy cernosi sami proti cernochum.

Ona tedy byla "potrestana" a nasledne vlacena v "progresivnich" mediich za to, co rano bezne referuji v TV skoro po kazdem vikendu.

0/0
12.8.2019 20:01

R32e78n12e 53S74t83o93š93e26k 2599820686434

https://wgntv.com/2019/06/10/cpd-supt-johnson-comments-on-another-violent-weekend/

Tak tady jsou ty cisla jine, ale presto, kazdy tyden o vikendu to tam je jako ve valce. Dneska mladi strileji vpodstate z projizdejicich aut. Anonymni zmetci, nic jineho. Zpusobuji smrt a zraneni tech co se nachazeji v okoli. Strelba na dalnici uz take zdomacnela. Oni maji sve "urady" uz delsi dobu v autech.

Nechapu, naprosto nechapu, jak na to nekdo upozorni, stane se tercem a dokonce obvinen.

0/0
12.8.2019 20:38

R37e97n18e 19S70t92o76š50e36k 2769810736784

A reseni? Nova cernosska starostka se akorat dava do valky s policii, dokonce si z nich dela srandu. Asi k cemu to povede. Starostka nabada co ma kazdy delat, hlavne policii. To co maji delat ti lide v tech oblastech shrnula do jedne veci, a to, ze se maji take snazit.

Cekal jsem dlouhe proslovy namirene proti cernosskym holkam, kde jim bude vysvetlovat, ze nemaji jit s kazdym a mit nemanzelska decka bez radnych otcu. Marne.

Cekal jsem dlouhy proslov, ze by meli zacit pracovat v prve rade na svych domech a starat se o ne, protoze zchatrale domy jsou dost velky problem, lidi nemaji kde zit a ctvrte se meni v dzungle. Marne

Cekal jsem proslov, ze by bylo dobre zlegalizovat prodej drog, aby dealeri meli utrum. Protoz ti mladi se pouze shledavaji v tech "uspesnych", kteri si mohou kupovat veci a lidi. Marne.

V Chicagu se to zene k horsimu, specialne za prozatimniho starostovani. Ale zato je to velice progresivni! Starostka je prvni oficialni cernosska lesba. Pokrok nezastavis. :-)

+3/−1
12.8.2019 20:47

V38e14n52d97u46l91a 69S98z78l85a30u13e95r66o52v10á 7222436727698

To jste nepochopil. Nejde o to, že řekla, že černoši ze zabíjejí především mezi sebou. Jde o tu druhou část - že do doby, než se tohle nevyřeší, tak nemají vinit ostatní;-)

0/−2
12.8.2019 22:37

R91e45n80e 72S76t96o47š22e34k 2809520356704

To jako vazne?

Tohle hrani se slovicky dneska, jeden zongler vedle druheho.

+1/0
13.8.2019 1:13

V10e14n64d88u72l60a 45S75z72l37a29u31e88r67o96v19á 7962356647488

To není hraní se slovíčky. Hraní si se slovíčky je, když někdo tvrdí, že jí byla korunka odebrána, protože jen řekla statisticky podloženou pravdu. Ne, ona řekla dost nepřijatelnou věc nejen pro černochy - že ti zabíjení mají držet hubu a krok, dokud sami nevyřeší problém s agresory stejné barvy pleti.

Rasismus ve své nejčistější podobě - někdo, kdo má stejnou barvu jako ty, je problémový? Tak tě ukrátíme na právech.

0/−4
13.8.2019 1:27

R11e19n46e 67S71t35o69š94e32k 2869530146774

Znova se Vas ptam, kde zijete?

0/0
13.8.2019 2:26

M76i34c66h48a44l 32Š70t21a33j25n72r52t 4534541172787

Kdyby to byl rasismus ve své nejčistší podobě, jak jste si tady vysnila, seberou ji titul za rasistické tweety a nebyl by kolem toho takový humbuk. Nicméně i v USA, kde zuří epidemie korektnosti ji ten rasismus nepriklepli.

0/0
13.8.2019 7:14

T24o25m83a26s 70N32o97v93a28c31e10k 7351752796502

Nepíšete náhodou ty manipulátory?

0/0
13.8.2019 14:49

V50e75n27d21u89l71a 51S57z89l41a77u89e84r30o94v29á 7812246877528

"Komentář pana Vodičky nejspíš leží..."

Nikde to není označeno jako komentář, jen tak mimochodem. Bylo to vydáno jako zpráva i když je to komentář. To je hodně za hranou.

0/−2
12.8.2019 19:22

V71e37n29d60u16l11a 67S53z26l10a69u84e56r45o31v11á 7762376957888

Aha, tak se omlouvám, článek jsem si znovu vyhledala a nyní už informace, že jde o komentář, obsažena je. Nechápu, proč je problém přiznávat historii aktualizací, jako to dělá Technet.

+1/−1
12.8.2019 19:27

V51e72n36d35u38l54a 18S19z96l35a80u53e61r91o97v77á 7472966597838

"Tedy podle vzorce „protože to pobouřilo ty špatné, je vlastně odebrání titulu v pořádku“."

To není ad hominem. To by to bylo, kdyby se útočilo na předkladatele výroku. Tohle je argument poukazující na důsledky.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Argumenta%C4%8Dn%C3%AD_klam#Argument_poukazuj%C3%ADc%C3%AD_na_d%C5%AFsledky

0/−1
12.8.2019 19:19

J70i82ř13í 73Z41a17p14l37e84t72a27l 2140858902634

No spíš to přísně dle definice není ani jedno. Možná potřebujeme úplnější seznam argumentačních klamů než je na české wikipedii:-) A nebo si prostě vystačíme s tím, že se jedná sice o nepojmenovanou, ale přesto zcela zřetelnou demagogii.:-)

+1/0
13.8.2019 5:35

V30e63n92d35u76l56a 59S44z28l74a88u41e94r53o33v33á 7392396467148

"A co k tomu napsali „manipulátoři.cz“? Mimo jiné toto: „V hypotetickém případě by podle tweetu Zhu mohla policie beztrestně střílet členy minorit a nikdo by si nemohl stěžovat, pokud by gangy způsobily více obětí.“ Nic takového ovšem slečna Zhuová netvrdí. To jen „manipulátoři.cz“ nejdříve interpretovali její výrok ad absurdum a pak jí na tom usmažili. Jde o typický argumentační faul mající dokonce svoje pojmenování – „slaměný panák“."

Takhle to není. Slaměný panák je, že někomu říkáte, že tvrdí něco, co netvrdí a pak to vyvracíte.

Argumentace oné slečny ovšem byla nekorektní, což je dokázáno právě oním: „V hypotetickém případě by podle tweetu Zhu mohla policie beztrestně střílet členy minorit a nikdo by si nemohl stěžovat, pokud by gangy způsobily více obětí."

Čili - oni neříkají, že takhle to řekla a neargumentují pak proti svému vlastnímu extrémnímu případu (to by byl slaměný panák) ̈. Oni ukazují, že celá její argumetnace od začátku nesmyslná.

0/−2
12.8.2019 19:12

R80e88n32e 61S96t46o14š80e22k 2629620496744

Kde zijete prosim? V USA ve velkem meste nebo pobliz nebo v CR?

Ty Vase kouzla se slovama jsou uzasne.

0/0
13.8.2019 1:18

M10i43c57h82a14l 33S17v24o33b67o54d65a 5288718426411

R^ Váš článek vyvolává stejný čtenářský dojem jako vyjádření slečny Zhuové:

"Ukliďte si nejdřív před svým prahem a pak kritizujte".

Sice nejsou důkazy, že za násilná úmrtí černochů můžou většinou černoši (ačkoli by americké policejní statistiky asi tvrdily opak), ale také nejsou důkazy, že policie šikanuje černochy více, než bílé obyvatelstvo. Jen se s větší pravděpodobností setká s černými pachateli, než bílými (což zase může doložit americká policejní statistika).

U nás v ČR by mohla být podobná analogie s romy, kde je také větší riziko kriminogenního chování, než u majority. To je prostě fakt a trestat za to paní Zhuovou mi přijde absurdní.

0/0
12.8.2019 15:53

J48i92ř73í 56V54o58n48d73r70á73č78e19k 5556634160224

Oni se ale Manipulátoři už jmenují ;-) Co mě trochu nahání husí kůži je, že někdo o nějaké studentce pro sichr sbírá už roky materiály. A prý ve svobodné zemi USA. Po dvou letech někdo vyndá smazaný komentář ze sociálních sítí jako kompromitujcí materiál. 8-o Kolik lidí ,běžných lidí, tam někdo takto šmíruje?8-o

+1/0
12.8.2019 10:38

J91o29s52e89f 75H55a35v22r96á66n65e63k 9161401284

Není to vlastně taková obecná zpráva o redaktorech českých veřejnoprávních médií?

+2/0
12.8.2019 10:37

J41a47r80o23s68l74a28v 55K84v18a18p42i59l 9376146774143

Co dělají Manipulátoři.cz je mi celkem jedno. Jestliže však Kathy Zhu prohlásila, že většina úmrtí černochů je způsobena jinými černochy, pak to není vyjádření ani tak politicky nekorektní, jako spíš debilní. Většina úmrtí černochů je totiž způsobena tím, jako u všech jiných ras, že umřeli, neboť jsou to lidé smrtelní. Kdyby slečna Zhu psala o násilných úmrtích, pak by to bylo jiné.

+2/−6
10.8.2019 15:47

J47a53r91o79s23l87a58v 27R27i30e41s60s81n18e16r 3668480906230

Samozřejme, že Zhuová psala o násilných úmrtích neb o ta v té zmiňované diskusi šlo. ! A Vy byste udělal lépe, kdybyste se vyjadřoval jen k věcem, o nichž máte alespoň základní povědomí. Odplivnout si nad někým/nečím, o němž nemám ani páru je znakem naprosté hlouposti.

+4/−1
12.8.2019 7:12

J25a35r97o66s26l10a96v 14K66v47a91p62i69l 9616876594683

Odplivujete si nade mnou, je to tedy znakem vaší naprosté hlouposti, tím spíš, že jste nepochopil tón mého příspěvku. Svá doporučení si nabijte do špic.

0/0
12.8.2019 7:27

Z85d35e60n34ě91k 63M51a56c97u23r33a 8367100351928

Už delší dobu pozoruji, že největšími manipulátory v našich mediích jsou manipulatori.cz . Konečně je někdo rozebral.

+19/−2
9.8.2019 13:49
Foto

D87a23v63i87d 22G55r35u63b23e90r 7548592797372

V knize Konec manipulace jsou popsány všechny řečnické triky všech zemí a dob. Tedy i slaměný panák i "úhybný manévr" (odběhnutí do tématu) i "ad hominem", přesněji "ad personam". Plus 125 dalších manipulací neboli argumentačních faulů. A u každého je a) jak jej poznat, b) jak se mu ubránit. Ale o té knize snad už každý ví...Stačí ji zavést do škol - a veškerá manipulace má navždy utrum.

+4/0
9.8.2019 13:23

P78a90v29e30l 56K97a61š64t62o90v42s44k24ý 7686124828803

Jenom jste zapomněl uvést , že se jedná o Vaši knihu .

Není to tak trochu reklama na nesprávném místě ?

0/0
12.8.2019 18:07

J40a46n 66U69r80b48á33n70e55k 9405984963219

Díky za zajímavé čtení, s chutí jsem si přečetl jak článek na manipulátorech, tak komentář z idnesu, doteď jsem jinak o kauze vůbec nic nevěděl, protože jsem ji dle nadpisů považoval za typický bulvár, a tak jsem se ji snažil ignorovat. Zejména u komentáře z idnesu ale souhlasím, že manipulátoři.cz hodně přestřelili! Zajímavé, zajímavé...

+10/0
9.8.2019 9:39

R10o19b90e76r69t 44V41a17š79í77č94e36k 6572114957785

Výborné.

+6/0
9.8.2019 5:42

J21i20ř93í 20Z18a72p29l42e70t19a19l 2800958852514

Samozřejmě výborný blog. Mně se z citovaných vět z článku na manipulatori.cz nejvíce líbí tato: "Pokud jde o bývalou Miss z Michiganu, tak iDNES dodala munici ‚jen‘ senzacechtivým bojovníkům s politickou korektností." To je velice vtipný povzdech, uvědomíme-li si, že server manipulatori.cz

1. po celou svou existenci "dodává munici" jen a pouze jednomu názorovému proudu,

2. po celou svou existenci de facto senzacechtivě propaguje takové hoaxy, které by jinak vůbec neměly šanci se prosadit mimo velmi úzkou komunitu pár totálních pomatenců.

+36/0
9.8.2019 3:55

B30o64ř65i79v42o34j 32R91e41k47t48o32ř66í87k 7731547898329

Jako humorné číslo docela dobré - co jiného se dá také od Manipulátorů čekat. Jinak konkrétně s Cemperem mám svou vlastní zkušenost - a celkem nechápu, jak se mohl stát se svou kvalifikací a vzděláním šéfredaktorem Manipulátorů.

Ironicky vyjádřeno - to je jako kdyby jste udělali Hitlera ředitelem koncentráku ....

+10/0
8.8.2019 23:35
Foto

V73ě75r29a 87R12a10m91b45o71u43s97k35o31v36á 3825911520157

Jdu se k nim zasmát. To bude lepší jak ezoterici, jak to tak vypadá. Díky za tip.

+15/0
8.8.2019 20:21

M92i45c26h46a85l 87Š12t78a70j34n95r74t 4824441642897

Onen tweet padl v diskusi ohledně hnutí Black lives matter, jehož projev kolikrát vypadá tak, že policie systematicky vybíjí mladé hodné nadějné černochy.

Není pochyb, že v řadách policie jsou rasiste(ti se vyskytují všude) ale statisticky se nepovedlo prokázat, že by bílí policisté stříleli černochy nějak víc než černí policisté. Daleko větším problémem černochů v USA je vysoká kriminalita mezi nimi než par izolovaných problematickych policejních střeleb.

A v tomhle kontextu byl ten tweet. A důležité je, že je to tweet, ten snad nemusí být ultraprecizne zformovany a domysleny za patnáct rohů(dobre, pokud jste prezident, nebo papež, tak jo)

+17/0
8.8.2019 20:02

G73a21b74r11i75e62l79a 49K87o59b58l42í21ž26k95o83v94á 5314486966853

Sefredaktor Jan Camper.;-D Fanatickej levicak si hraje na obrance pravdy. Multi nouma.

+34/−1
8.8.2019 19:59

J57i39ř43í 10N10ě31m31e21c 3750677257909

Není to spíš Cemper?

0/0
8.8.2019 20:02

G66a45b18r80i77e14l26a 81K46o95b96l37í53ž45k58o18v10á 5904876236263

Camper sem Cemper tam. Mas pravdu.

+12/0
8.8.2019 20:08

L92a87d62i45s67l75a62v 58H28i76n83n89e27r 1294595595758

Chytří, pravdu rozmetali na cimpr campr, samohláska sem , samohláska tam... jako jejich metodika

0/−2
9.8.2019 0:45

L24i52n44d80a 13V21e42s45e72l56o84v71s12k75á 2766363770504

Počkat, to je ten zadlužený Cemper v exekucích, co tady kdysi oblažoval diskuze a psal blogísek? :-D

+6/0
8.8.2019 21:09

J52i30ř27í 41N45ě49m29e86c 3770297527629

Všechny ty články, tahanice a diskuse okolo této věci signalizují pouze jediné - multikulti soužití přespříliš nefunguje. A pokud se nad tím skutečně zamyslíte, vyplývá to z vyjádření všech stran, ať se to komu líbí, či nelíbí.

+8/−1
8.8.2019 19:57

J27a38n 58Z49á25t73u69r80e21c83k51ý 9123313127162

No tak ono málokteré soužití "funguje přespříliš". Jde o to, co je měřítkem "fungování" soužití.

0/−1
9.8.2019 9:54
Foto

J72a56n 73Ř18e23h89á51č18e16k 7540956201975

U článků tohoto typu bych především očekával citaci původního tweetu včetně kontextu (tedy na co dotyčná reagovala - což je při konverzaci velmi podstatné!). Ona ho sice smazala, ale profíci z manipulatori.cz by ho měli umět dohledat na webovém archívu (wayback machine).

http://web.archive.org/web/20190722233713/https:/twitter.com/politicalkathy/status/917081887486734337

Takhle to na mě působí, že pánům kontra-manipulátorům nejde ani tak o nalezení faktů jako spíš o to, aby se manipulovalo správným směrem... :-/

+31/0
8.8.2019 19:05

R40o83s33t64i25s29l92a66v 42C53a35h61a 6623187687401

“Did you know the majority of black deaths are caused by other blacks?” Ms. Zhu wrote on Twitter in October 2017. “Fix problems within your own community first before blaming others.”

a z toho Vam vychazi co?

Mne z toho vychazi jedine - dokud mate problem v komunite, nekritizujte ostatni (tedy ani policii).

Tak to ma byt?

+2/0
8.8.2019 19:07

J46o75s38e24f 47U23l24m30a54n 8440490368865

Je to spíše námitka proti demagogické kampani, že je na černochy pořádán jakýsi policejní hon. Hlavní problém je v samotné kriminalitě černošské komunity.

+16/−1
8.8.2019 19:14

J49o43s69e76f 58U81l80m98a27n 8470160828225

Tak či tak, ta Číňanka neřekla nic, co by morálně ospravedlňovalo odebrání jejího titulu.

+22/0
8.8.2019 19:20
Foto

J15a23n 30Ř82e60h37á42č49e74k 7180306801835

Mně z toho vychází, že Kathy původnímu pisateli naznačuje, že skutečný problém má dvě strany. S tím samozřejmě nemusíme souhlasit, ale ta reakce na její tweet byla přehnaná. Tím spíš, že práce policie v černošských komunitách je velmi obtížná.

Ale to je věc názoru.

Co není věc názoru je to, že "faktologická" agentura by ta fakta měla nejprve přehledně uvést a teprve pak je rozebírat.

+7/0
8.8.2019 21:13

J92a70n 19Z43á69t84u52r40e54c14k91ý 9913853597862

Ovšem, Zhuová naznačuje, že problém má dvě strany (což ovšem je samo o sobě sotva přijatelná myšlenka, protože různé vraždy různých lidí nejsou nutně dvěma stranami stejného problému. Jsou to prostě různé vraždy, které nemusí mít žádnou souvislost a jedna vražda nijak nezapříčiňuje druhou). To, co tady někteří kritizujeme je, že Zhuová řekla, že se má řešit pouze jeden problém (a to dokonce ve smyslu, že si lidé ten problém mají vyřešit sami - bavíme se o vraždách) a až poté mají právo si lidé stěžovat na problém druhý a požadovat jeho řešení. To přesně vyplývá z jasného vyjádření Zhuové. Takto to podle mě řekla. Samozřejmě připouštím, že to třeba nechtěně řekla nešikovně nebo neúmyslně, že chtěla říct něco jiného. V tom případě měla ale věc uvést na pravou míru a nemluvit tak lehkovážně o vážných věcech ve veřejném prostoru kde naslouchá celé lidstvo.

+2/−3
9.8.2019 7:13

J59o46s57e90f 17U63l10m18a16n 8340600878985

Černoši jsou sami sebou a pseudohumanisty prezentováni jako utlačovaná skupina. A také si stěžují na policejní šikanu, že jsou bezdůvodně dokonce vražděni. Často argumentují tím, kolik černochů bylo zastřeleno. V případě policie je tomu tak prostě proto, že v černošské komunitě prostžě JE násobně vyšší krimianlita. Je zbytečné a pokrytecké tento fakt zlehčovat, ignorovat, obhajovat. Prostě to tak JE. No a ta vyšší kriminalita má i značný podíl na tom, že mnoho černochů umírá rukou jiného černocha. Divit se tomu, že policie zastřelí více černochů než by odpovídalo jejich procentuálnímu zastoupení ve společnosti je stejné jako divit se, že policie zastřelí násobně více drogových dealerů než pekařů.

+5/−1
9.8.2019 7:43

J54a98n 67Z60á56t76u96r87e38c18k14ý 9453963687742

To je všechno možné. Ano, statisticky vzato je samozřejmě možné, že více černochů umírá v přestřelkách s policií nebo nešťastnými náhodami. Potíž je v tom, že tato data nedávají žádný dobrý důvod myslet si, že policie je v tom nevinně. Její vraždy mohou být leckdy úmyslné, což by se opět nevinně projevilo jako vyšší nehodovost nebo důsledek vyššího rizika prostředí. Stejně tak nevíme, jestli policie zabila dealera v důsledku nějaké nevyhnutelnosti, nebo prosté svévolnosti.

+1/−4
9.8.2019 8:06

J68o25s90e68f 51U82l62m25a71n 8710890758385

Jednotlivá pochybení se pravděpodobně dějí. Neznám společnost, ve které k nim nedochází. Každý případ by se měl řešit individuálně. Přijde mi ale v pořádku, pokud někdo argumentuje tak, že se na černochy pořádá hon, slovy, jakými argumentovala ona Číňanka. A není důvod ji za tohle jakkoliv pranýřovat. Jenže bohužel žijeme v době, kdy se tohle nesmí. Černoši jsou utlačovaná skupina a jakákoliv fakta, která svědčí proti nim, jsou společensky nepřijatelná. A jak se budou šrouby postupně utahovat, tak tato počínající totalita dolehne na všechny a možná časem potopí i ty, kteří za ni bojují, jak máme možnost vidět ve všech těch meToo.

+2/−1
9.8.2019 8:58

J69a10n 36Z44á33t64u40r10e14c33k40ý 9383813887712

Jenom připomínám, že Zhuová řekla, ať si černoši nestěžují na to, že se vůči nim vůbec nějaká pochybení (tedy vraždy) stala, ať si řeší své větší problémy. To je to, čím se v této diskuzi zabýváme. Jinak osobně nejsem přítelem nějakých prorockých vizí o utahování šroubů a blížící se totalitě. Pokud nemáme důkazy o totalitních praktikách, nemá podle mě smysl na jakýkoli jev hned roubovat totalitní, zatím neexistující důsledky. To můžeme hodnotit teprve ve chvíli, kdy to nastane, pokud to nastane.

+1/−2
9.8.2019 9:06

J17o49s85e71f 66U40l43m47a19n 8690280578705

Můžete to v angličtině citovat?

Dle stejné logiky pak ale nelze mluvit ani o žádném "policejním honu" a nekalých policejních praktikách.Taky na to nejsou důkazy a vyšší počet zastřelených černochů se dá, jak vidíte, vysvětlit úplně jinak.

+1/−1
9.8.2019 9:13

J46a52n 88Z83á85t31u58r67e17c77k10ý 9723143437672

Citace je tady, zkopíroval jsem ji od diskutujících níže:

“Fix problems within your own community first before blaming others.”

K "policejnímu honu" a nekalým praktikám se ale v této diskuzi nevyjadřuju, počty zastřelených se dají vysvětlit i ůplně jinak, pokud jsou k tomu indicie, anebo taky tak, jak to myslí černoši. Záleží, jak říkáte, na individuálním prozkoumání případu. Ale opakuji, že to je problém, kterému se tady nevěnujeme. Rozebíráme tady hlavně to, co Zhuová řekla, a sice ať si černoši na zabití ze strany policistů nestěžují, dokud si nevyřeší své vlastní problémy, a srovnáváme to s následnou reakcí Manipulátorů, která je podle mě přiměřená.

+1/0
9.8.2019 9:24

J20o66s38e22f 10U72l53m63a32n 8140140718395

Ale takhle to vůbec nemyslela...Jde o to, že v USA dlouhodobě běží kampaň, že policie (ale nejen ta) je proti černochům zaujatá a že život černocha nemá pro ně stejnou cenu. Ovšem jsou to jen jejich domněnky a mají to podepřené jen absolutními čísly a různými excesy. Mnohokrát jsem viděl video, kdy policie neadekvátně zasahuje proti bílému a říkal jsem si "tohle kdyby udělali černochovi, tak jsou demonstrace a rozbíjí se policejí vozy". Čili k takovým situacím dochází i na druhé straně, jen se o tom nemluví. Takže ano, černoši by se opravdu měli více zamyslet nad sebou, než začnou obviňovat druhé (což s oblibou dělají) za svoji situaci.

+2/−1
9.8.2019 10:04

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz