Pondělí 6. července 2020, Den upálení mistra Jana Husa
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pondělí 6. července 2020 Státní svátek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

I59l50o62n97a 77E46r33n90e39s29t95o41v73á 7233609265180

Tak Vy si nedáte pokoj! RvRvRv

0/0
28.2.2020 23:27

P50a51v73e56l 33S31k60r17a51m56l49í58k 9120470265300

Nemůžu si pomoct, ale mně text paní Kateřiny Lhotské (nikoliv první na téma Milion chvilek) připadá příliš spekulativní a bez dostatku relevantních faktů spíš jako produkt z polotovarů PR agentur, o nichž vím svoje. Nejsem volič partají současné vládnoucí garnitury, ani opačně vyhrocených uskupení. Milion chvilek je de facto neparlamentním oponentem vládnoucí koalice, přitom je nedelegovanou platformou mlčící většiny. Jenže však má úctyhodné výsledky! Neboť se schází na mítincích nikoliv v desítkách křiklounů, nýbrž po statisících nejen v Praze, ale má síť po celé ČR, na regionálních akcích se lidé scházejí lidé po tisících a desetitisících. To je třeba respektovat. Kdyby KSČM, ANO a ČSSD svolaly mítinky na svou podporu oproti aktivitám MCH, tak to dle mého soudu skončí fiaskem. Proto je ani nesvolává. Tento selský úsudek mi u paní Lhotské chybí. MCH se transparentnosti nebrání, ale zachovává si logický odstup od svého nitra. Útočit na něj mi připadá jako volání po veřejném fízlování a elektronickém fašismu. Je to průhledné jako sklenice vody. Milion chvilek je silnou oporou mlčící většiny a těžko zvládnutelným problémem pro vládnoucí menšinu. Ta je v defenzívě a neví si rady. Takhle to prostě je. A bude to mít vývoj.

+3/−8
13.1.2020 6:02

J14i73ř16í 23N53ě31m37e55c 3930707257819

To že MCH někdo z pozadí "bytelně" dotuje bylo od počátku jasné. Souhlasím s příspěvky, že mzdy musí stát milióny, ale tím to přeci nekončí. Co nějaká kancelář, počítače, telefony, internet, dopravné atd.? To vše jsou položky jenž celkové náklady na zaměstnance (firmu) vytáhnou podstatně výše, než jsou pouze mzdy. A někdo to platí .... a pokud to není blázen, tak platí "za něco".

+9/−1
12.1.2020 20:31

R73o93m17a52n 79B13l12a56ž79e62k 6362284120908

R^R^R^

+5/−1
11.1.2020 21:39
Foto

J36a89n 82Ř42e37h80á79č21e68k 7490546131635

Chápu, že někdo si nepřeje být viditelný jako dárce. Ale pak bych očekával, že chvilkaři mu řeknou, politických subjektů (proti AB) kde můžete přispět anonymně je tu hafo. My chceme jen příspěvky transparentní. Žel rozhodli se jinak. Takže jen další ozubené kolečko v moři ozubených koleček... :-/

+10/−3
10.1.2020 20:02
Foto

P28e24t27r 62M61a15r78e43č57e48k 4950781983452

Michal Kanda 70735

Máte to nějaké pomotané. Jako Babiš se rozhodně nechovají, neb nejsou politickou stranou a neusilují tedy o moc. Jak by také mohl usilovat o moc někdo, kdo nikam nekandiduje, že ano?

A jakou výhodu vlastně získávají, když nikam nekandidují? A jaký zákon vlastně porušují (pardon ... obcházejí)?

Vás prostě provokuje, že Babišovi odpůrci se dokážou sejít a ukázat kolik jich je. Naproti tomu jsem ještě nezaznamenal žádnou akci, kde by někdo Babišovi vyjádřil podporu. Čím to asi tak je? Není to náhodou tím, že Babišovci rádi konzumují drobky odpadlé od Babišova stolu, ale když se o ně mají nějak zasloužit, tak to se jim nechce?

-------------

Tak, mohl jste to zaznamenat u voleb..a možná ještě zaznamenáte.Toť vše.:-)

+4/−4
10.1.2020 13:42
Foto

P69e50t51r 46M86a21r62e94č47e71k 4600431443112

Palec nahoruR^ souhlasím s paní.

+8/−3
10.1.2020 13:38

F62i34l67i97p 75Č48e83r41n61ý 1983749236

1. Práce MCHPD je na plný úvazek a vedení se tím nikdy netajilo. Na otazky v tomto směru vždy odpovídali kladně.

2. Kde je nějaký rozpor ve financování v celém článku jsou jen domněnky nikoli důkazy.

3. Asi by to chtělo nějaké reálné podklady o které by se dalo v článku opřít, jinak jen autorka plácá na 2 papíry A4 a nic z toho ( subjektivní pocit )

+4/−11
10.1.2020 12:42

R32a56d78e50k 85K63o37h45u20t 8693269137677

K bodu 3: reálné podklady jsou jasné z vyjádření šéfa MCHPD. Co by mělo mít větší váhu než jeho vyjádření, že není vše transparentní, ba přímo křišťálovější než křišťál, jak se ještě donedávna o financování MCHPD tvrdilo?

+1/−1
10.1.2020 20:07
Foto

P91a11v33e76l 54D11v28o70ř77á80k 5329805974120

Paní autorko, neměla jste pana premiéra pojistit. Teď, když hrozí pojistná událost, už je pozdě bycha honiti.

Co se týče nějaké netransparentnosti účtů MCH, tak do toho Vám vlastně nic není, protože jde o dobrovolný spolek s dobrovolnými dárci. Kdyby měl někdo právo do toho šťourat, tak by to byli právě ti dárci, ale ne Vy.

Prostě si potřebujete zarejt do někoho, kdo se odvažuje poukazovat na nějaké problémky pana premiéra. Že ANO? Rv

+5/−16
10.1.2020 12:08

P60a60v37e87l 52I71n72d88r15s25t 6955851966

Takže tu máme spolek, který nejprve lže, že je financován zcela transparentně z darů drobných sympatizantů. Pak se ukáže, že to není zase až tak pravda a kromě transparentního účtu mají i učet netransparentní. Zde se dějí finanční toky nám neznámé, někdo platí osm lidí, kteří nemají za úkol nic jiného, než halasit proti stávající vládě. Jinými slovy, odněkud je financován spolek, který vyvolává nepokoje ve společnosti vy se tu tetelíte blahem.

+16/−4
10.1.2020 13:14

P15a97v89e91l 17K64h40a83i46l 2608649172978

Lžete, ten spolek žádné nepokoje nevyvolává.Rv

+2/−3
12.1.2020 17:11

K55a51r53l75a 55N69o87v60á76k83o82v80á 4734402935137

Chtít, aby odstoupil trestně stíhaný premiér, který je prokazatelně ve střetu zájmů znamená vyvolávat nepokoje ve společnosti ? 8-o

Vy kobliháři máte zajímavé interpretace.

Mimochodem - před první přímou prezidentskou volbou vznikl spolek Přátelé Miloše Zemana, který byl financován bůhvíjak. Ten se pak změnil v politickou stranu SPOZ, která ze svého zcela netransparentního financování financovala Zemanovu volební kampaň. Zajímavé, že tenkrát jste se o to nezajímal, nebo snad ano ?

+1/0
15.1.2020 13:16
Foto

K95a17r79e68l 13P23l72a86c87h24ý 6266676284239

Vždyť to přeci všichni vědí, jak to je. Milion chvilek platí Soros, jenž je financován Ilumináty, kteří mají prostředky od Marťanů. Čemu se tedy podivujete? Že někdo dobrovolně, bez nároku na honorář neorganizuje demonstrace po šichtě v Kolbence?

+7/−1
10.1.2020 11:10

Z10d71e80n53ě25k 30D44a38n69d36a 1961465

Zkuste přečíst celý článek, nejen nadpis. Po šichtě v Kolbence ....

0/0
11.1.2020 21:21
Foto

K37a23r17e21l 43P33l45a80c50h52ý 6836476934429

Jj, oni mi říkali, že psanou ironii nepochopěj, abych to nedělal.

+3/0
12.1.2020 10:16
Foto

J78a66n87a 41M52a29j42o63v82á 4205982296253

Je těžké ji pochopit a vždycky je to na zvážení nebo spíše na náladě toho, kdo čte. Taky už jsem se párkrát netrefila :-(.

0/0
12.1.2020 18:23

J72i68t66k47a 52J70a65n84ý58r78o76v80á 6918313460726

Dnes už to není vidět. Před časem na jejich webu bylo vidět, že jednorázové příspěvky od lidí jdou na transparentní účet a pravidelné měsíční příspěvky na jiný účet. Navíc na formuláři pro pravidelné měsíční platby byla předvybraná nejvyšší částka. Dnes je to jinak.

Nelíbí se mi jak se jedni navážejí do jiných s jiným názorem. Kdo říká, že ten názor je právě ten jediný správný. Tohle je příčina rozdělení společnosti. Naprostá neochota poslechnout si tvrzení druhé strany(ono těch názorů je více než dva), ale jako by lidé přestali umět spolupracovat a konstruktivně si promluvit. Jenže bez spolupráce nelze přežít.

Jeden správný názor. To už tady bylo. Jako by někdo chtěl návrat starých časů. Jsme masírováni jednou nebo druhou stranou, někdy i třetí a všichni tvrdí, že jen oni jediní jsou ti praví. Ach jo.

Ještě že ty volby jsou (doufám) anonymní. I když s dnešními technologiemi i tohle by se dalo obejít a zjistit minimálně jak se z jaké adresy volilo. Ale naštěstí by to bylo dost nákladné. Jakmile to bude elektronicky, není anonymita zaručena.

A ještě jedna věc. Kdyby volby mohly něco dramaticky změnit, už by dávno nebyly.

Za vším je něco divného. Ani bych se nedivila, kdyby se demonstracemi přikrýval proces, který vede k něčemu co by se ani demonstrujícím nelíbilo. Nebylo by to v historii poprvé. Ale co se divím. Matky dětem říkají, že dějepis není důležitý. Rodiče i děti remcají, že dějepis je předmět na houby a je zbytečné, aby se to děti učili. Jenže on je důležitý a hodně, ale trochu jinak, než se vyučuje a než se o něm mluví.

Ne nadarmo se říká důvěřuj, ale prověřuj. Bývalé ani současné školy nevedou žáky ke kritickému myšlení. Bohužel. Pokud to někdo nemá dané od přírody, má smůlu. A přitom to je právě jedna z dovedností, která se dá naučit. Na obranu všech mohu říci, že těch informací je dnes spousta a najít v nich pravdu je otázkou štěstí. Je to téměř jako loterie. Kvalitní informaci od šmejdu dnes nepozná ani profík.

+13/−1
10.1.2020 7:50
Foto

J57a86n42a 58M81a51j76o49v37á 4825772146733

Ani nevíte, jak z duše mi píšete. Ten stav, kdy se při nesouhlasu s čímkoliv okamžitě nálepkujeme vzájemně a jsme zařazování k té či oné skupině a druhou okamžitě kamenováni je neuvěřitelný. Jakoby se ta mediální zkratka přenesla i do našich životů. Nepřemýšlíme, jen soudíme.

Ano, financování MCHPD zaujalo i mne, shodou okolností právě v době, kdy vyšel tento blog, protože k věcem politickým (a to MCHPD, ať tvrdí co trvdí) se na blogu nevyjadřuji, považuji to za zbytečné vzájemné poštěkování, udělala jsem výjimku.

Celou dobu totiž vnímám, jak se MCHPD ohánějí naprosto transparentností, čistotou úmyslů, dobrovolností a ten dojem vyvolávají.

A pak najednou narazím na 8 platů...které jim samozřejmě přeji a jejich výšku neřeším. Jenže samozřejmě začnou v hlavě blikat otazníky. Opravdu se z příspěvků drobných přispěvatelů posbírají víc než čtyři miliony na platy? Zcela bez podmínek, bez jakýchkoliv závazků? A když by to tak bylo, proč je to neveřejné (to, jak se vývoj posbíraných peněz na účtu vyvíjí). A taky...co budou dělat, pokud to tak je a zájem veřejnosti ochladne? Tohle je přece dneska už jejich práce. Jsou mladí, zaujatí, úspěšní, zná je celá republika, mají z čeho platit účty. Jen těžko ten "projekt" mohou chtít opustit....

Bez ohledu na to, čí jsem volič. Proč nemohu tuhle obavu vyslovit, aniž bych byla "koblihář"?

+12/−2
10.1.2020 8:44
Foto

R39a95d21k23a 17K72i22e82l15b40e76r37g56e29r86o21v59á 6603967940904

můžeš... myslím, že můžeš...ne že ne...Jediné co nemůžeš - čekat od všech potlesk. A můžeš čekat, že ti kdokoliv může říci-- a proč to vadí? proč mi to MÁ vadit? Proč mám být znepokojena, když nechci? jen o tom to je...

+1/−1
10.1.2020 12:33
Foto

J35a32n66a 70M42a31j90o26v19á 4695922616213

Nejsi. Nebuď. To je naprosto v pořádku a Tvé právo, které jsem ani písmenkem neomezila, protože je pro mne prostě přirozené ho respektovat.

0/0
10.1.2020 14:03

R29a82d64e67k 84K58o34h88u51t 8553659307347

Protože to samé vadí vám, inteligentní elitě.

0/−1
10.1.2020 20:08

T31o88m38á77š 32K79u18c82h13a72ř 3547521738501

Volby nefungují, protože volení politici nevládnou. Ti se ve fukcích střídají každých 5 let (či rychleji), ale reálně moc drží nevolená politicko-ekonomická mafie (do značné míry globální), která zůstává a její moc je téměř neochvějná (ale samozřenmě i ta má své navzájem soupeřící frakce). Zvolení politici jsou jen kašpárci hrající divadýlko pro ovečky. Ano, formálně navrhují a schvalují zákony, ale většinu na objednávku. Kdy by se protivil, nebo odstrkoval mafii od cecíku státního rozpičtu, bude snadno zdiskreditován a příšté nevolitelný. Jména většiny těch, co skutečně vládnou, jste většinou ani neslyšela.

Tenhle stav je nutným důsledkem zastupitelské demokracie, ministři přicházejí a odcházejí, chobotnice navěšená na státní prachy zůstává.

0/0
10.1.2020 9:07

J30a66n 95P70a82v75e45l 8103142558916

Navrhněte lepší alternativu.

A chtěl bych Vás upozornit, že už za sebou máme pár set let zkoušení.

0/0
10.1.2020 10:20

T74o48m69á11š 83K76u10c49h17a10ř 3117871408461

Vidět problém ještě neznamená znát řešení. Ona to EU vlastně myslí dobře. Většina systémů zatím zkrachovala díky tomu, že lidé nejsou "dobří". V EU to pochopili a rozhodli se že nás rasově a sexuálně promíchají a sluníčkově převychovají. Pak budeme všichni "dobří" a s tímto materiálem bude jaždý systém dobrý. :-)

Oni tedy toto pochopili i komunisti, jen s tou převýchovou nebyli dost důslední a úspěšní. Tihleti noví ale vypadají odhodlaněji..:-/

+1/0
10.1.2020 14:32
Foto

J23a52n38a 25M19a20j25o20v18á 4145322556843

Tomáši, prosím Vás, nejsem hnidopich (někdy jo, teď ne), ale upřímně mne to rozesmálo. Ten rozpičet je překlep nebo záměr? :-))

+1/0
10.1.2020 14:04

T81o54m88á30š 84K82u85c56h41a48ř 3807291958531

;-D Jen malinkatý písmenka a lenost to po sobě číst.

0/0
10.1.2020 14:20
Foto

J12a65n50a 28M77a64j33o69v32á 4175832946443

Škoda, takový parádní novotvar. R^

0/0
10.1.2020 14:36

T75o64m39á65š 78K38u90c28h93a28ř 3787261158541

Dalo by se říci, že Milion chvilek je jedna velká "babišovina". Nepokrytě podporují některé "demokratické" strany a nahánějí jim voliče, přitom se stranou nestali, takže se nemusí chovat transparentně, jako ostatní účastníci politického boje, přestože se politického boje velmi aktivně a nepokrytě účastní. Jsou takovou stranou nestranou, účelově obešli zákon, aby neměli povinnost chovat se transparentně a získali tak oproti klasickým stranám výhodu.Chovají se jako Babiš, kterého za Ptačí hnízdo kritizují, ale navíc se prezentují jako vzor čistoty a transparentnosti. :-P

Přirovnal bych to k maratonu, kde všichni registrovaní běžci se musí porobit antidopingovému testu, ale jeden běžec se nezaregistruje, nadopuje, běží spolu s ostatními, postrkuje své favority a podkopává nohy jejich soupeřům. A je to legální a mnozí mu tleskají, protože pomáhá jejich týmu.

+16/−2
10.1.2020 7:35

M89i80c14h56a95l 22K66a22n53d66a 7840537893605

Máte to nějaké pomotané. Jako Babiš se rozhodně nechovají, neb nejsou politickou stranou a neusilují tedy o moc. Jak by také mohl usilovat o moc někdo, kdo nikam nekandiduje, že ano?

A jakou výhodu vlastně získávají, když nikam nekandidují? A jaký zákon vlastně porušují (pardon ... obcházejí)?

Vás prostě provokuje, že Babišovi odpůrci se dokážou sejít a ukázat kolik jich je. Naproti tomu jsem ještě nezaznamenal žádnou akci, kde by někdo Babišovi vyjádřil podporu. Čím to asi tak je? Není to náhodou tím, že Babišovci rádi konzumují drobky odpadlé od Babišova stolu, ale když se o ně mají nějak zasloužit, tak to se jim nechce?

+7/−2
10.1.2020 8:21

T21o32m81á46š 89K47u19c91h11a81ř 3127891158351

"Jako Babiš se rozhodně nechovají, neb nejsou politickou stranou " To je právě ta kulišárna, podobně jako ZZN AGRO Pelhřimov nebylo součástí Agrofertu a dosáhlo na dotace.

"neusilují tedy o moc" Tohle není pravda.

"

A jaký zákon vlastně porušují (pardon ... obcházejí)?"

Jako spolek obcházejí Zákon o politických stranách. Kdyby se registrovali jako strana či hnutí, museli by se ze zákona chovat transparentně, zvěřejňovat předkládat účetní uzáverku, zveřejňovat sponzory a spoustu dalšího.

Ani v tom posledním nemáte pravdu a kdyby se proti Babišovi postavil někdo, kdo by měl moji důvěru a alespoň částečně bych se mohl ztotožnit s jeho REÁLNÝM programem, velmi rád ho podpořím. Ale Milion chvilek to není.

(Uklikl jsem se při posouvání strany a dal vám plus. Tak si ho užijte. :-))

+6/−3
10.1.2020 8:47

O18n47d71ř11e72j 19Š43k87á27b59a 9873810773634

Ten vás příklad na začátku má jako dokazovat ze jim jde o moc? Jak jako? ;-D

A ten zbytek je úplně stejný nesmysl.

+3/−2
10.1.2020 9:15
Foto

L21u72k79a35s 47P40l16a71c46h42y 2367668441967

Prosím rozeberte své tvrzení a zdůvodněte, tj.: 1. Uveďte, kde vidíte souvislost mezi prvním a druhým odstavcem (příkladem na začátku a jak se údajně pokouší dokazovat, že jim jde o moc a kde to původní autor, na kterého reagujete, tvrdil). 2. Tvzení "ten zbytek je úplný nesmysl" není zdůvodněné a nenavazuje logicky ani rétoricky na předchozí argumenty, tj. neuvádí jejich souvislosti s daným tvrzením a argumenty, kterými by mělo být definováno.

+1/0
10.1.2020 10:10

O79n31d54ř15e17j 41Š14k16á94b82a 9793790263324

Libi se mi jak na to jdete racionalne, tak vam odpovim.

K bodu jedna.

Pokud se pozorne podivate, zjistite, ze jsou oba odstavce v jednech uvozovkach. Sice asi z nepozornosti, ale jasne to doklada spojitost.

Vyrizeno.

Bod 2.

Tu dvojku jste napsal hezky, ale je to taky blbost.

Jednak nemate pravdu, ze neni oduvodnene. Opiram to prave o ten nesmyslny zacatek.

Tedy logicka navaznost tam tedy je. Ani v tomhle nemate pravdu.

Navic ja zadne argumenty neuvadel, ja se ptal takze ta vase vznesena veta o logice retorice a argumentech vyzniva naprazdno a uprimne trochu vas to deklasuje. Budi to dojem, ze tem slovum co pisete, moc nerozumite.

0/0
10.1.2020 10:29
Foto

L14u31k58a17s 69P55l80a37c12h75y 2527748281467

(když pominu prozatím bod jedna) Je mi líto, ale nejeví se mi, že byste ovládal základy diskuze a výrokové logiky.

"Opiram to prave o ten nesmyslny zacatek" ... tato informace ve větě "A ten zbytek je úplně stejný nesmysl." jednak nikde nezaznívá (tedy jedná se o něco, co si vy myslíte, ale nijak rétoricky nezhmotňujete a telepatii zatím nevynalezli) a jednak se tím Vaším vysvětlením dopouštíte definice kruhem "protože je začátek nesmysl, tak nesmysl i ten zbytek" ... nevidím důvod, proč by v nějakém tvrzení, které se skládá z více tvrzení dílčích, musele neplatnost jednoho z nich zakládat či dokonce přímo zdůvodňovat neplatnost ostatních.

"ja se ptal" ... věta "A ten zbytek je úplně stejný nesmysl." (ke které se výhradně vztahoval můj bod 2, na který reagujete uvedeným zdůvodněním "já se ptal") není větou tázací ani formálně, ani obsahově.

0/0
10.1.2020 10:36
Foto

L11u38k74a15s 73P45l18a95c15h81y 2737458581147

Jen si dovolím odkázat na zdroje Vám i zde několika prokliky dostupné, ze kterých Vám vyplyne, že jsem profesionální analytik a na větnou strukturu a sémantiku a zejména jejich provazby musím být velmi citlivý, neboť to tvoří podstantou část mé práce, ba co víc, přenáším tyto vyjádření do stroje, který se s tím nepaple a dělá přesně to, co se mu řekne. Neprovázanost, nebo naopak skrytou provázanost termínů i celých tvrzení či jejich vzájemné neitegrity musím řešit den co den. Troufám si tedy tvrdit, že tomu, co píšu, relativně rozumím.

0/0
10.1.2020 10:39

O77n95d54ř66e23j 83Š66k25á83b28a 9963880263514

Prave jste narazil na dno.

https://bezfaulu.net/argumentacni-fauly/duraz-na-rozum/apel-na-autoritu/

0/0
10.1.2020 11:01

O29n77d62ř42e22j 67Š15k65á18b74a 9163800243184

Bohuzel musim konstatovat. ze i jako "profesionalni analitik" jste neschopny.

Konkretne vase webovky, to je prehlidka amaterismu a diletanstvi.

Nemate nastavenou anti-clickjacking ochranu.

Cookiesky bez http only flagu.

nemate osetren ani X-Content, takze lze cist data jinym zpusobem.

Soubor robots.txt taky nemusi vsem hlasit vase nastaveni.

A slozka na mejly by asi nemela byt viditelna a pristupna vsem, i kdyz tam treba nic nemate, kazi to dojem.

Je toho vic, ale to sem nemuzu napsat, mohl by to nekdo vyuzit.

0/0
10.1.2020 11:21

O26n75d43ř33e95j 75Š59k15á31b84a 9603440783854

Omlouvam se ale zakladny neznate Vy.

Ja oponuji nazoru, predlozeni teze, tak aby byla jasna a predkladani argumentu na jeji podporu je na strane afirmativni, kterou predpokladam nini zastupujete vy.

Nechtel jsem vas tim ztrapnovat, ale nedavate mi jinou moznost.

0/0
10.1.2020 10:43

T54o56m18á84š 28K65u76c36h28a41ř 3337901988211

Hele, vy dva, znáte ten vtip? Potkají se analytik a programátor.. A dál už jste to napsali vy. ;-D;-)

+2/0
10.1.2020 14:40

O87n79d60ř41e68j 58Š97k17á84b73a 9913500913234

Jo je to sranda, nebo alespon doufam, ze to kolega nevzal moc vazne, kdyz uz si nechce povidat.

I kdyz to byla asi jen legrace, pro uplnost bych chtel dodat, ze nejsem programator.

0/0
10.1.2020 16:46
Foto

A55l76e80n77a 87V29l20c61k66o30v61a 7588401880564

Pane Kando,vy jste nezaregistroval volby?Tam dali panu Babišovi jeho podporovatelé podporu velmi výrazně.

+6/−1
10.1.2020 12:17

J12a10n 15S75o47u27č51e34k 2291746298869

Perfektní R^. A docela by mě zajímalo, jaký plat si předseda "chvilkařů" přisoudil. Možná, že by mnozí demonstrující byli překvapeni, jaký je to dobrý job být profesionálním revolucionářem.

+16/0
10.1.2020 7:14
Foto

J46a70n43a 91M77a72j63o79v51á 4595542126793

Ale tak...ať má kolik chce, nakolik ho někdo ocení a kolik si tedy zaslouží. Závidět netřeba. Možná je to mzda minimální nebo sotva průměrná. Ale sakra...kdo ten platový výměr a náplň práce vytvořil a schválil? Drobní přispěvatelé...no nevím.

+2/0
10.1.2020 14:08

T11o35m22á39š 79K20u28c19h59a81ř 3737861748531

Celé vych to zkrátil do dvou vět. Částečná transparentnost = žádná transparentnost. Když nevíme, kdo je platí a kdo pro ně dělá, nevíme nic.

+10/0
10.1.2020 6:54

F94r14a52n61t13i68š41e72k 89S32o37b83o84t76k18a 1157513544120

Paní Lhotská, jste jen a jen jednostraně zaměřená na ochranu nynější "věrchušky". Asi víte sama nejlíp, proč tak zuřivě obhajujete pana Babiše......

Ale pokud vám jde o ryzí spravedlnost tak vám dám jiný, markatnější příklad financování politické kampaně, tam jde vyloženě o ohýbání fyzikálního zákona o zachování hmoty - z ničeho byla vytvořena hmota-peníze! Strana práv občanů-Zemanovci, vedená obdobně "silně zamilovaným" člověkem jistým Velebou - podporovala fiančně kampaň pana prezidenta na znovuzvolení a neměla vůbec žádné peníze. On vůbec nevěděl, odkud jim ty peníze na konto naskákaly a pak byly předány na kampaň. Prosím, zkuste toto vědecky rozebrat.....

+5/−8
10.1.2020 6:38

F94r46a90n38t93i48š64e11k 76S86t87r69a15k12a 2282673752976

Nevidím v blogu paní Lhotské zuřivé obhajování Babiše.

A neuhýbejte od tématu, který paní Lhotská otevřela, tj. netransparentnost financování chvilkařů. Pokud vás vytáčí SPO-Zemanovci, napište na to téma svůj blog. Dám Vám karmu, jestli to bude o něčem.

+16/−1
10.1.2020 7:20
Foto

L97u51k43a47s 37P45l89a11c95h34y 2507118541407

1. Pokud vím, problematického financování máme jen v novodových dějinách naší republiky celou řadu. Jak by mohl být blog, který si bere jedno konkrétní téma, mohl být spravedlivější? Chápal bych to, pokud by se jmenoval "kdo všechno je netransparentní" nebo "nikdo není transparentní" atp. Ale zde si bere jeden konkrétní příklad a troufám si tvrdit, že dělat analýzu VŠECH netransparentích financování asi není ani v silách jedné její autorky. Mimochodem, pokud uvažujeme celou řadu problematických financování, proč by právě uvedením dvou konkrétních případů (chvilkaři + Vámi navrhované SPO) měla být nastolena "ryzí spravedlnost"? Čím jsou právě tyto dva případy tak výjimečné, že pokud se autor(ka) pověnuje práve jim, pak je "spravedlivý/á"?

2. Jakým způsobem zakládá kritika či spíše popis poměrů jedné strany kritiku její proitstrany/odpůrce? Já se osobně domnívám, že heslo "kdo nejde s námi jde proti nám" (a zde navíc jeho obrácená implikace, která není dokazatelná z implikace původní, nebo ta nezakládá ekvivalenci) už je překonané a osobně nevidím problém v tom kritizovat svoji sociální skupinu (či dokonce sám sebe) aniž bych se tím z takové skupiny vyloučil!!!

0/−1
10.1.2020 10:16
Foto

F28r84a78n17t13i74š57e23k 47R67o64k85y11t62a 4328801658198

Karma R^

+2/0
10.1.2020 0:07

J41i17ř53í 13S68c56h19m55i48d91t 5525393590751

Tak chvilkaři co se týká lhaní a machinací jsou na tom podobně jako Babiš, se schopností vést firmu nebo stát jsou na tom mnohem hůře a ještě by přidali nějaké ty migranty z kulturně nekompatibilních oblastí a něco zeleného šílenství zabarveného do ruda, děkuji nechci, to opravdu není alternativa nebo dokonce něco lepšího k dosavadnímu stavu.

+15/−1
9.1.2020 23:58

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz