Pondělí 6. července 2020, Den upálení mistra Jana Husa
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pondělí 6. července 2020 Státní svátek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J35a24n 21K47a24r45a92s71e84k 7233968798533

sporit si dnes na duchod ???

nechapu, jak muze nekdo dnes rikat takove voloviny. Proboha lidi , copak to nevidite? Cela zemekoule nevi kam s penezma, nulove uroky a nejakou tetku nenapadne nic jineho, ze se k tem bilionum, co uz lezi na hromade prihodi dalsi prachy.

Taky dobry je to s tim zvysenim veku odchodu do penze. Je treba to ovsem ve spolecnosti podporit kampani, ve ktere se vsichni dovime, ze lide na 50 jsou k nepotrebe aby je nikdo nezamestnal, kdyby event. i ve vyssim veku pracovat chteli.

0/−1
17.1.2020 20:28

J85o83s34e63f 81S39t16a79ň55u90r69a 2743725736378

Pane Karásek, zkuste si zjistit kolik důchodců pracuje. Kdo něco umí tak se uplatní i ve vysokém věku.

0/0
17.1.2020 22:43

T52o78m19á91š 29Z62a81p62i22o44r 1545393490475

Jasně, a co takhle třetinu z vlastních zásluh, třetinu ze zásluh dětí a třetinu solidární? Udělá to nějaký výsledek...

+1/0
17.1.2020 7:48

J94a61n 63K20a50r59a25s79e72k 7623498798553

casto se pise o tech zasluhach. Myslite to tak, ze si urednik duchod zaslouzil?

+1/0
17.1.2020 20:30

J68i29ř76í 48Z72a28p44l41e44t86a86l 2330708132314

Důchodová otázka nemá žádné politicky korektní řešení. Logické, nicméně nekorektní řešení, na které tato společnost není připravena, by bylo vyplatit v důchodu pouze tolik, kolik člověk za život odvedl na sociálním pojištění, samozřejmě po nějakém přepočtu. A ideálně by do toho měly být zahrnuty i náklady na nadstandardní zdravotní péči. Vyčerpal jsi všechny peníze na které jsi měl nárok? Obrať se na rodinu, přátele, charitu, nebo prostě uvolni místo. Ano, velmi politicky nekorektní. Na druhou stranu by pak bylo košer umožnit důchodci čerpat částku, na kterou má nárok, takovou rychlostí, jakou si zvolí. To by umožnilo těm uvědomělejším prožít poslední etapu života ve vysoké kvalitě (pokud by zdraví dovolilo, samozřejmě).

0/0
17.1.2020 7:30

O51l48d16r23i42c44h 94R80e21s15l16e59r 7731756853792

Dobry a naprosto logicky spravny rozbor a namet pro duchodovou reformu.

0/0
16.1.2020 22:03
Foto

J55o93s67e53f 36K49o24š24í18č89e70k 7841505143320

A co tedy Kateřina Lhotská navrhuje? Zvýšit důchodovou daň - to ne. Plošnou povinnost penzijního připojištění, s měsíční platbou mnoha tisíc Kč - to taky ne (lidi na to finančně nemají). Pořádně zvednout věk odchodu do důchodu - to také ne (lidé na to zdravotně nemají). Co tedy navrhuje, když o tom píše sáhodlouhý článek? - - - - Podle mne si Babiš počíná správně. Zvednout teď důchody, co to jde. Pak se zvedne důchodová daň OSVČ a zaměstnavatelů. Pak se zvedne věk odchodu do důchodu. A pak se sníží důchody o 15 či 20%. A bude to zase vyrovnané. Já si myslím, že je to scénář, který by přišel tak jako tak, proč jej tedy Babišovi vyčítat. Ano, spousta důchodců bude v hmotné nouzi, umřou v bídě a ponížení. Ale takový je přece lidský úděl. Proto buďme dnes šťastni a radujme se, že máme premiéra, který se nebojí investovat do lidí i tím, že zvyšuje důchody.

+2/0
16.1.2020 21:03

P69e39t41r 45B84u63r89i87a76n 4341546874598

;-D;-D;-D hustý. A tohle mě rozbilo: Ano, spousta důchodců bude v hmotné nouzi, umřou v bídě a ponížení. Ale takový je přece lidský úděl...a takový je Babiš. Buďme šťastni, že ho máme.

+2/−1
16.1.2020 23:12
Foto

J35o10s64e39f 76K51o67š27í14č60e29k 7111345913150

:-) Tak jasně, buďme šťastni, co nám zbývá (Je to jako v tom vtipu, - Potkají se dva známí, jeden říká druhému: "Tak jsem slyšel, že ses oženil, to teda musíš být šťastnej!" A druhý na to: "To teda musim.") - - - - Takhle nějak jsme na tom my. Ale každý rok jezdím do Řecka a ačkoliv ten stát zkrachoval z důvodů, pro které to čeká nás, žádný armaggedon (2x denně zemětřesení a tsunami, pravidelně ve středu výbuch sopky, vždy ve čtvrtek nový státní převrat a v pátek veřejné popravy na stadionech atd.) se tam nekoná. Jenom člověk nikdy nevidí žádné mladé Řeky, všichni totiž už dávno emigrovali. Nás pak po 30 letech takové stability namísto Turků obsadí turecké Německo, takže taky žádná změna.

0/0
17.1.2020 7:34

J52i73ř19í 40N17o82v45o30t42n40ý 6115257656156

"Jenže ono jich (rozuměj pracujících, platících zákonné sociální pojištění do průběžného důchodového pilíře) má do budoucna poměrně výrazně ubývat, zatímco důchodců přibývat." Mantra, která se neustále opakuje a kterým se dnes straší mladí "mileniálové" podobně, jako je rodiče před nějakými deseti-dvaceti-třiceti lety strašívali bubákem nebo čertem. Z čeho paní bloggerka soudí, že "jich" má do budoucna výrazně ubývat? Z "vědeckých" demografických prognóz do r. 2100, které jsou asi tak věrohodné, jako předpověď počasí na příští podzim? Z jakýchsi "extrapolací časových řad", vycházejících ze současného vývoje věkového složení obyvatelstva? Pokud ano, vraťme se, prosím, k někdejšímu předvolebnímu heslu ODS: "Řešení místo strašení" a zklidněme hormon.

0/−1
16.1.2020 19:27
Foto

J89o29s80e60f 63K88o17š35í40č17e97k 7451155643780

No tak mladých lidí je jak noty na buben. A to ještě čtvrtina z nich má nějakou vazbu na zahraničí, kde pracuje nebo pro které pracuje odtud z ČR. Samozřejmě nemohu u těch mileniálů vyloučit, že se ty potvůrky kluzký začnou množit dělením. První generace jeden, pak dva, pak čtyři, pak osm..... bakterie se takto v řádu dní namnoží na bilionové zástupy. A nikdo nevíme, jestli pokrok v genetické manipulaci totéž neumožní i těm amébním mileniálům.... Toto řešení jste měl na mysli?

+1/0
16.1.2020 21:08

M21i43c59h70a84l 45K12a24n24d80a 7760887793315

Průběžný penzijní systém přestane být funkční ve chvíli, kdy začnou odcházet do důchodu silné populační ročníky "Husákových dětí", což nastane okolo roku 2035. Tyto odchody do důchodu nebudou kompenzovány odpovídajícím přírůstkem pracovních sil. Vytvoření nějakého dalšího důchodového pilíře (především jeho zajištění dostatkem prostředků) trvá cca 25 let. Nečasova reforma tedy přišla v poslední možný okamžik, kdy ještě mohla přinést požadované ovoce. Její zrušení byl zločin, který už není možné napravit.

Kdo z této generace lidí nespoří na vlastní pěst, bude mít hodně smutné stáří. Dost lidí to naštěstí pochopilo a vlastní spoření na důchod (nebo investování nebo kombinace obojího) už není nic neobvyklého. Ovšem pouze pro ty, kteří přemýšlejí o budoucnosti.

V naší populaci je ovšem, bohužel, i dost takových, kteří nepřemýšlí vůbec. Tito naši spoluobčané by moc potřebovali, aby je vláda k onomu spoření nějak navedla, ona však raději reformu zrušila a tyto lidi ponechala svému osudu. Historie toto určitě zhodnotí jako jedno z nejvíce asociálních opatření, které u nás bylo uzákoněno.

+6/−2
16.1.2020 18:44

J97i75ř36í 12F21o24g40e48l 2490701126962

Nečasova reforma? Jste pobavil.

Udělat reformu z toho, že si někdo začal spořit a stát přesunoval prostředky ze stávajícího pilíře na další bylo vskutku gigantické.

+1/−6
16.1.2020 19:56

P27e43t11r 41B70u77r80i51a31n 4961506534798

Bylo to správné řešení. Ulevilo by se v budoucnu průběžnému pilíři na výplatách. Mimochodem těch přesunutých prostředků by bylo v případě jednoho milionu střadatelů ve II.pilíři cca 10-11 miliard a byly by to vydělané peníze oněch střadatelů. Dnes stát dotuje III. pilíř 19 miliardami bez jakékoliv náhrady v budoucnu z daní nás všech. Prostě jen tak cpe zadáčo lidem peníze.

+3/−1
16.1.2020 23:18
Foto

J69o86s15e65f 79K85o10š36í13č41e41k 7711425933500

Ta reforma nebyla kdovíco, ale zpětně jsem fascinován Nečasovou odvahou s něčím takovým vůbec začít (samozřejmě, tehdy mi to připadlo žalostně málo odvážné). Inu. jak se nám ty věci za 10 let změnily, že ano.....

+1/0
17.1.2020 7:38

M47i72c92h88a68l 86K28a68n22d81a 7200987173385

Nečasova reforma nebyla odvážná ani trochu, byla však maximem možného v době svého vzniku. Psal se rok 2012 a bylo to v době krize, kdy se zisky státu z daní nedaly srovnat s těmi dnešními.

Položila však základ, na kterém se dalo dále stavět. Bylo by rozumné jí každých cca 5 let rozšířit o další část a během pětadvaceti let zde mohl být postupně budovaný alternativní systém, který by výrazně ulehčil státní pokladně. To by se ovšem nesměla dostat k moci garnitura politiků typu "poměpotopa", které zajímají pouze okamžité volební preference a u kterých naprosto absentují dlouhodobé vize.

+1/0
17.1.2020 8:41
Foto

J10o11s34e81f 31K50o36š35í81č69e83k 7121695233110

Ano ano, přesně jak píšete, dobrý základ k dalšímu postupu. A já si myslím, že to tak Nečas a spol. i mysleli. To já pokládám za poměrně velkou odvahu (no, je pravda, že já za odvahu pokládám ledasco..... ale čas mi /většinou/ ukáže, že to skutečně odvaha byla. Někdy taky hloupost, ale takový je život).

0/0
17.1.2020 9:32

R69o69s37t82i40s13l57a13v 61C84a92h51a 6273917827691

odvazna byla, treba prodluzovani veku je velmi nepopularni. Zvyseni DPH jakbysmet....

Klasicka ukazka toho, ze kdo se snazi chovat odpovedne, dela nepopularni opatreni, je nakonec smeten....

+1/0
17.1.2020 9:44

J85a91k97u13b 40K17n89e21c52h23t22o89v32s14k65ý 3260146671522

Stačí zavést povinné podnikové pojištění jako ve Švýcarsku!R^

0/0
16.1.2020 18:41
Foto

F22r81a25n75t34i51š97e71k 95K38š97í18r 2429986105

Pokud chceme mít spravedlivé důchody pak je třeba, aby se o ně přestal starat stát. Zabezpečení stáří musí mít každý člověk ve svých rukách. Závislost na státu je to nejhorší co lidi může potkat.

+1/−3
16.1.2020 18:25

J96a19k71u19b 69K61n79e26c40h26t90o67v79s56k28ý 3750466591492

Pak nemusíme vůbec daně platit.

+1/0
16.1.2020 18:38

M70i87c70h25a72l 61K41a44n92d81a 7530147783905

Konečně to někdo řekl nahlas.

+1/−1
16.1.2020 18:59
Foto

J32o16s56e54f 94K96o89š42í64č84e59k 7431825273240

Jojo, každej si pořídíme vlastní matriku a katastrální úřad, a bude to vyřešený! Kanda for president!

+2/0
16.1.2020 21:10
Foto

F76r61a61n58t92i38š22e36k 92K97š57í37r 2269856445

Proč si spoustu věcí a služeb nedělá člověk sám, když je potřebuje? Zkuste jiný argument.

+1/0
17.1.2020 20:48

J85i22ř21í 76Š57i50b71r31a51v61a 5588378324843

Možné řešení je stimulovat manželé aby měly tři a více dětí.Dostatek státních bytu pro mladá manželství na cca.na prvních osm let manželství za netržní nájem. Za první dítě třetinu peněz co dnes,za druhé sto procent a za třetí dítě dvě stě procent toho co dnes.Při třetím a dalších dětech žena o rok dřív do důchodu a za třetí a další děti přidat 1000 Kč k důchodu matkám které ty děti vychovaly a pokud potomek založil rodinu a má děti a potomek má odborné vzdělaní,třeba vyučení s maturitou.

0/−3
16.1.2020 18:13

J65a39k77u24b 29K25n30e91c54h85t62o20v78s63k56ý 3460686731562

Tak s tím vzděláním je to diskriminace. Člověk se celkově neposuzuje v tomto případě jen podle výši formálního vzdělání a zda má děti nebo ne. Někdo je třeba nemůže mít ze zdr. důvodů. A vědomosti v pohodě člověk získá samostudiem.

+1/0
16.1.2020 18:40

J30o97s46e31f 16S68t73a15ň40u19r96a 2433105886508

A jak to bude dál když ty děti budou chtít důchod? Vyražíte klín klínem. Já si myslím, že by si každá generace měla na sebe vydělat a ne to řešit navýšením lidí na úkor přírody. Podívejte kolik se zabralo půdy od r. 89 pro různou výstavbu a to vše při stejném počtu obyvatel. A bude hůř protože nejsou postaveny dálnice, žel. koridory aj. Tím, že žijeme pořád ve větším blahobytu tak potřebujeme stále více prostředků a více lidí to ještě zhorší.

0/−1
17.1.2020 17:18

J36a67r79o23s95l69a23v 92L66i35m23a 1475707171

Pane Sibravo. Kdyz skoncila WWII, bylo na svete asi 3,5 miliardy lidi. Dnes se blizime k 7 miliardam. To jen jako ukazka na vasi "stimulaci"!!!

Zitra (urceno abstrakne) nam prijde horda emigrantu. Ti nam ten poradek tak roztoci, ze vas cely system bude k nicemu. (to se nesmeji dalsimu socialistickemu vymyslu).

Co organizuje a ridi stat, vysledek je vzdy katastrofalni. Dokud nase mysleni si to neuvedomi a nebude jine, ten duchodovy problem nevyresime.

+2/0
17.1.2020 19:08

M73a15r91t84i80n 12Š86u29l17á70k 1546557190881

Už teď je planeta zoufale přelidněná.

+2/−1
17.1.2020 21:36

M82a57r51t61i30n37a 37M87o65u55d76r85á 7160153796959

Venezuela mě včera na ČT24 překvapila tím, že věděla, že na v jejím pojetí spravedlivé důchody prostě finance nemá. Zřejmě jí Schillerová konečně přesvědčila.

+1/0
16.1.2020 18:01

B91o31h13u97m65i13l 14M58á28c86a 8636168593198

1) Stejně jako ve zdravotním pojištění jsou i v důchodovém pojištění státní pojištěnci, na které by měl stát připlácet.

2) Podíl vyplácených důchodů na HDP v ČR je značně nižší, než je tomu ve vyspělejších státech s obdobným důchodovým systémem. A vyspělejším státům se snad ČR bude přibližovat. Srovnávat podíly na státním rozpočtu nelze.

3) Prostředky střádané na důchody lze spravovat s garancí a bez nemravného zisku správce (viz Norsko...).

A formalita nakonec:

Stát, t.j. ČR, vyplácí pouze důchody. Penze vyplácejí penzijní společnosti.

+1/0
16.1.2020 17:23

J67i50ř59í 33S20c18h82m61i27d42t 5795853480461

Jako moderní systém bych viděl v podobě zaručeného minimálního důchodu, který by zajišťoval přímo stát a ten by byl pro všechny stejný a na vyšší důchody by si pak každý spořil sám podle svých priorit. To by znamenalo zajištění, aby ani ti neodpovědní, kteří si nebudou spořit nic nezůstali pod mostem a také by tu byla ta zásluhovost, kterou by si však už každý vytvářel sám nebo ve spojení s zaměstnavatelem ve formě zaměstnaneckého benefitu. Ovšem tenhle systém předpokládá dobrou informovanost lidí a nějaké základní ekonomické povědomí obyvatelstva, což by mohl být problém, vzhledem k tomu, že si moc lidí dnes nespoří na důchod dostatečně vysokou částku.

+1/0
16.1.2020 17:06

N17i94k94o81l49a 21Č77u33l52í21k 9337785538915

Takže místo toho že se lidem co nemají zaplaceno minimální dobu sociálního pojištění dnes nevyplácí nic (možná životní minimum) tak by se jim v budoucnu vyplácela almužna zaručeného důchodu (takže cca stejně nebo méně než dnes).

Nějak v tom nevidím posun, kromě snahy aby si dobře vydělávající přišel na ještě méně ze státního.

+1/0
16.1.2020 17:50

P43a42v73e30l 38S56o86b35o35t81k93a 5700234

jj, starých lidí je příliš mnoho, a nikdo nemá odvahu začít to řešit.

0/0
16.1.2020 16:46

K14a69r27e79l 64N66o50v33á90k 7811664488400

Co povídáte, dyt důchodci už od Nečasova vládnutí mají povoleno přecházet na červenou.

0/0
18.1.2020 1:09

A44l97i48c10e 40M63r89k28l83a68s59o56v90á 8583814681228

Všechna opatření kolem důchodové reformy budou nepopulární

(snížení výše důchodu a valorizací, zvýšení věku, zvýšení daní, zvýšení počtu pracovníků z východu atd.).

Tipuji, že to vláda začne řešit až kolem roku 2030, pokud začne být důchodový účet v mínusu.

0/0
16.1.2020 15:43

R88o26s52t37i86s81l62a16v 32C22a30h11a 6673327727171

on bude v minusu mnohem drive. Aktualne je v prebytku 2.4%. Pokud se o podobne procento zvysi nezamestnanost (tj. byla-li by cca 5%), nebo se pridaji pri recesi predcasne duchody, tak bude v minusu.

0/0
16.1.2020 15:45

J68i63ř78í 94S88c50h92m25i26d54t 5565263760481

žádný důchodový účet už dávno neexistuje;-)vše je placeno průběžně z příjmů státního rozpočtu.

0/0
16.1.2020 17:09

J18i42r76k96a 67L74i16b54e81ň40s33k70ý 4742341974799

OK. V tom článku není nic nového - tohle čtu už asi 15 let. Kdybych chtěl mluvit natvrdo, tak bych řekl. 1) Babišovi je asi 65, proč by se měl zabývat tím, co bude za 10 let nebo za 20? 2) Počet dětí by se dal klidně zvednout tak, že by stát podporoval výstavbu bytů pro mladé (resp. ty, kdo mají malé děti - může jim být klidně 50 let), to se ale v ČR nikdo zatím neodhodlal. 3) Je možno přijímat mladé lidi z jiných zemí, kteří si u nás jsou schopni pracovat - aby jen nebrali dávky, jednoduše proto, aby se u nás množili. Například Ukrajince, ti s ek nám hrnou. 4) Kdyby systém nefungoval z ekonom. důvodů - válka, Brusel by se zbláznil apod., může vyhrát pravice a ta to vyřeší jednoduše: sníží důchody třeba na 50% - ať si každý pomůže, jak chce. A je to. Babiš je opravdu pragmatik a tohle všechno ví, ale nepoví.

0/0
16.1.2020 15:23

P35e30t50r 78B81u54r71i94a72n 4481326374208

:-) pobavilo.

1) politik v činné službě má řešit aktuální problémy státu bez ohledu na svůj věk. Z vašeho pohledu na věc vyplývá, že MŠ a ZŠ nikdo řešit nemusí, protože už je nikdy nebude potřebovat. 2) výstavbu bytů pro mladé (tedy za nějakých podmínek dotované) určitě ne. Je to těžce nespravedlivé a nesystémové. Neřeší to výhody pro ty, kteří si už bydlení pořídili za své, neřeší to potřebu se stěhovat, měnit byt za větší, jiný a jinde, ztráty dítěte (smrt, ústavní výchova) je to nákladné, složité, vytváří to prostor k úplatkům a parazitování. Jediným smysluplným krokem by bylo razantní osvobození od daní, což by ale v praxi znamenalo ztrátu příjmů státu pro zajištění jeho příjmů jinde (důchodový účet) 3) schopnost pracovat ještě není záruka toho, že pracovat budou a ani toho, že odvedou víc, než na socdávkách (a třeba i školství, zdravotnictví) jejich rodiny samy spotřebují. 4) a jak by to v době zhroucení systému vyřešila levice a třeba i ten Babiš? Tak to by mě fakt zajímalo.

+1/0
16.1.2020 15:55
Foto

L41e34o 45V39l83a13c87h33y70n64s97k11ý 4241814477710

Jakékoliv dlouhodobé šetření jednotlivců na důchod je podvod na lidi. Při tříprocentní inflaci a cyklickému období stagnace "trvale" rostoucí ekonomiky zákonitě dochází k devalvaci naspořených peněz a navíc v našich podmínkách neexistuje finanční instituce, která umí zhodnotit peníze nad míru inflace, naopak je velmi pravděpodobná varianta odklonění těchto financí do "nepovedených" investic (viz znění insolvenčního zákona pro právnické osoby).

Ať jenom nekritizuji, jeden návrh by byl. Průběžný důchod ve výši 35% minimální mzdy by mohl doplnit 5% sociální příplatek od pracujících dětí. Jen bezdětní by si ho naspořili průběžně sami. Je tak podchycena celá řada kompenzačních finančních vazeb.

0/0
16.1.2020 15:21

A28l75i68c26e 45M28r36k75l97a66s63o69v81á 8333284521778

Nemusíte spořit hotovost.

0/0
16.1.2020 15:34

R43o49s16t86i41s90l30a20v 55C64a65h51a 6763677727341

1/3 minimalni mzdy? Tedy nejakych 5110? To je dost malo, nemyslite? To by duchodovy system dost usetri....

Sporeni samozrejme inflace pozere, musite investovat

0/0
16.1.2020 15:40

A33l54i72c62e 20M73r23k97l69a40s27o49v28á 8513464451558

Všechna opatření kolem důchodové reformy budou nepopulární

(snížení výše důchodu a valorizací, zvýšení věku, zvýšení daní, zvýšení počtu pracovníků z východu atd.).

Tipuji, že to vláda začne řešit až kolem roku 2030, pokud začne být důchodový účet v mínusu.

+1/0
16.1.2020 15:41

P32e79t41r 41B83u85r83i48a16n 4881636704338

Karma. I když k tomu II. pilíři bych měl jistou polemiku.

0/0
16.1.2020 12:18
Foto

P31a97v89e44l 57D77v55o88ř67á68k 5369175274100

II. pilíř se neujal z prostého důvodu, protože skrýval pěknou okrádačku spořitele. z čehož je vidět, že naši občané zase tak padlí na hlavu nejsou.

Nevím, proč se nemůžeme poohlédnou po systému, který někde jinde funguje lépe, než náš.

+1/−2
16.1.2020 15:42

P73e79t91r 14B27u29r95i53a86n 4401916494678

Okrádačku? A na to jste, proboha, přišel jak?? V čem jako měla spočívat?

0/0
16.1.2020 16:50
Foto

P87a24v13e83l 59D37v45o19ř28á59k 5829925674880

Měl-li jste naspoříno a skonal, částka propadla státu. Kdežto u ostatních důchodových připojištěních naspořená částka připadne určené osobě.

Proč si jinak myslíte, že se to neujalo?

Řešení by bylo prosté: důchodový investiční fond se zaručeným výnosem. Něco podobného jako kdysi EuroTop nebo USTop. Do obou jsem vložil a výnos byl příjemný, navíc v eurech a doláčích.

Problém je, že dnes banky nedovedou(?) rozumně investovat. Viz fantastické úroky z vkladů (záporné!). ;-D

0/−2
16.1.2020 19:46

P65e64t20r 15B33u66r84i20a67n 4241846454508

Ne, nemáte pravdu. Naspořená částka byla předmětem dědického řízení, pokud jste skonal před důchodem a dále jste mohl zvolit možnost pozůstalostní penze, kde byla určené osobě po vašem úmrtí (už v důchodu) dále vyplácená penze tři roky.

Neujalo se to proto, že Sobotka Bohuš Omezovač vyhrožoval lidem, že těm kteří tam vstoupí, že jim to zruší a zkonfiskuje jen co se dostane k lizu.

+2/0
16.1.2020 23:29
Foto

P36a76v20e59l 51D18v20o67ř73á63k 5839765794800

A přihlásil jste se k tomu sloupu?

Už jste nějaké dědické řízení absolvoval? ;-(

3 roky pozůstalostní penze, to je terno!

0/−1
17.1.2020 11:50

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz