Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KK

Ten propagandistický slogan spíše vyjadřuje neschopnost odpovědných zajistit ochranné pomůcky a hlavně respirátory k ochraně lidí a zvláštně lidi exponovaných.

Tak vymysleli přiblblý slogan, aby odvedli pozornost.

2 11
možnosti
PC

Četl jste celý článek, nebo jenom ten slogan?8-o

8 1
možnosti
ZS

Karma. Nic víc se k tomu nedá dodat.

15 0
možnosti

Dnes v centru Prahy, nenašel jsem nikoho kdo by neměl roušku (tedy ani na návsích (náměstích) a v parku.

4 0
možnosti
RK

R39a14d91e29k 92K38o86h48u22t

30. 4. 2020 19:29

Tak u nás jsou různí, co jim je zatěžko si roušku před druhými nasadit. Mj. jsou mezi nimi neviditelní, ty jsem ještě s rouškou neviděl.

0 0
možnosti
VV

Nikdy by mě nenapadlo, že používání hygienických pomůcek může někdo vykládat jako politický postoj. :-P

36 1
možnosti
PC

Pane Vysušile,

mě to také nenapadlo, dokud jsem se tu nesetkal se zavilými odpůrci nejen roušek, ale celé vlády, která prý svými opatřeními "zneužívá svoji moc".

A na toto "téma" tu můžete číst denně jejich blogy i příspěvky v diskusích.;-)

7 1
možnosti
RK

R89a67d67e31k 94K57o45h26u98t

30. 4. 2020 17:58

Pan Kindl nekašle, nekýchá, nemluví, nedýchá. Nikdy se ničeho nedotýká. Tak pochopte, že on nemůžč nikoho nakazit, i kdyby nakrásně byl přímo bombastický bacilonosič.

11 1
možnosti
RK

R25a32d27e91k 19K21o97h29u22t

30. 4. 2020 17:41

Když ty roušky jsou k ničemu, proč je pořád používají zdravotníci? Také tím vyjadřují loajalitu? Ale ke komu, když ty roušky používají celou dobu, co jsem na světě a určitě i předtím je na obličej přikládali.

21 2
možnosti
RK

R53a14d14e76k 95K31o67h92u81t

30. 4. 2020 19:31

Pane Kučero, u vás zdravotníci roušky nepoužívají? To vám klidně i při operaci slintají do otevřeného břicha, hrudníku?

4 0
možnosti

Neni pravda, ze nosenim rousky na mistech kde je nanic clovek vyjadruje podporu Babisovi(/soucasne vlade). Vyjadruje tim svuj etatismus, svoje presvedceni, ze moralku definuje pravo. Pripadne tim vyjadruje strach z udavacu a ze sily policie.

A jeste jedna vec. Napsala jste "moje svoboda končí tam, kde začíná svoboda tvoje a naopak". Toto je bezobsazna tautologie. I kdyz Vas zavru do kobky, tak vase svoboda bude koncit na dverich te kobky a na tom samem miste zacina moje svoboda

1 11
možnosti
MK

Já už asi před 3 týdny napsal kámošovi tohle:

"Já k tomu přistupuju tak, že dnes zkrátka ignoruju názory všech, co už od začátku pištěli, že omezování globálního kapitalismu je špatně (a že je ekonomice třeba obětovat staré a slabé). A ignoruji i antibabišovce, kteří zjevně vše hodnotí jen podle své nenávisti k Babišovi. To jsou totiž jen hloupí a bezcitní ideologové a politikáři."

No a koho myslím těmi antibabišovci? Přece ty, pro které je boj proti Babišovi alfou a omegou všeho. Takový antibabišovec by byl klidně schopen rozložit vlastní stát - jen když to ublíží Babišovi.

29 3
možnosti

Ja bych zase rad rozlozil stat, nezavisle na Babisovi.

A navic tvrdim, ze globalni kapitalismus je super. Uznavam, ze bez nej by sem korona neprisla tak rychle, ale jsem presvedcen, ze by stejne prisla (i ve stredoveku viry cestovaly na velke dalky). A bez volneho trhu by tu nebylo bohatstvi, a bez bohatsvi by nebylo zdravotnictvi.

1 1
možnosti
MS

Vaše premisa v úvodu je nesmysl.

2 7
možnosti
IL

I32v17a68n 43L44a72c26k89o

30. 4. 2020 16:43

Její premisa je pouze ubohý výmysl.

1 8
možnosti
  • Počet článků 279
  • Celková karma 39,87
  • Průměrná čtenost 4969x
Jsem člověk snažící se používat hlavu i jinak, než aby mu jen nepršelo do krku. Třeba aby bylo kde nosit náušnice.

Seznam rubrik