Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Výborně shrnuto. A heslo „Moje rouška chrání tebe, tvoje rouška chrání mne“ je geniální , protože i při běžném hovoru létají kapénky až 1-1,5 m což dle selského rozumu dokáže rouška velmi omezit.

12 2
možnosti
Foto

Kapénky létají při kašli. Je to stejné, jako při chřipce.Covid-19 je kapénková nákaza a vyžaduje delší kontakt lidí. Není tam přenos dotykem na kliku a podobně. Je samozřejmé zachovávat pravidla: mýt si ruce, ve veřejných prostorech a tam, kde jsou lidé, mít roušku a udržovat odstup. Stačí to dodržovat a můžeme se přirozeně vracet do života.“

2 2
možnosti
ND

Ješitnosti tvé jméno je muž. Ano a někteří muži přes svoji ješitnost přepadávají a pak v rámci zviditelnění své "výjimečné osoby" jsou schopni vypouštět z pusy jakékoliv kraviny.

Pozor, i ženy jsou schopné vypouštět z pusy kraviny, ale z úplně jiných důvodů a jinak.

Toto není případ autorky, její články mají či říct.

10 0
možnosti
PH

U pana Šafra je ješitnost až na druhém místě.:-)

1 0
možnosti
MS

Hezký objektivní text.

3 0
možnosti
LH

Koukám že se i soudruzi v NDR mylí, když ji zavádějí.... Hlavně že u nás jsou všichni hlavy pomazané....

3 1
možnosti
PK

MUDr. Žaloudík měl před týdnem v pořadu Události komentáře nasazenou roušku a určitě tím neprojevoval vztah k A. Babišovi.

Rouška mě taky už obtěžuje, ale nosím ji, protože epidemiolog asi má o koroně větší znalosti než já.

Platím daně i když to není moje svobodné rozhodnutí a pokud lékaři říkají, že rouška ochraňuje moje okolí, tak ji nosím.

Nevím nakolik za to mohou roušky, ale díky za nízké počty třeba proti Belgii.

30 1
možnosti
  • Počet článků 279
  • Celková karma 39,87
  • Průměrná čtenost 4969x
Jsem člověk snažící se používat hlavu i jinak, než aby mu jen nepršelo do krku. Třeba aby bylo kde nosit náušnice.

Seznam rubrik