Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Ani Mára Prchal není všemocný, paní Lhotská...

Množina odpůrců Vašich oblíbených Michprd se v podstatě překrývá s množinou odmítačů roušek.

Co s tím?

3 0
možnosti
KL

Pane Trčálku, musím Vám přiznat značné mistrovství v disciplíně "jak být ironický". Dokonce takové, že neumím rozpoznat, zda svoji poznámku o mé náklonnosti k "chvilkařům" myslíte vážně, nebo je jen produktem Vaší neinformovanosti.

Co se týká vazby "prorouškařů" ne určitý politický postoj, tak se podle mne mýlite a jste podle mne obětí poněkud zjednodušeného černobílého vidění světa, který je nejčastěji charakterizován těmito rovnicemi: prorouškař = podporovatel Babiše = podporovatel Zemana = fanoušek Ruska a Číny = odpůrce EU.

Jenomže tak jednoduché to není.

4 3
možnosti

M73i42r65e16k 95Ř96í52h50a

18. 9. 2020 7:07

Autorko, za mě souhlas. Těchto novodobých hrdínů bez roušky jsem potkával víc než dost i na jaře, v létě (když se rouška nosila jen v metru) a i nyní. Nedávno psal pan Flégr, že budeme mít denní nárůst kolem 4000 (včera už bylo přes 3000) a byl dehonestován, vysmíván za svůj vzhled a podobně. Všem těmto bezohledným a pitomým lidem bych přál, aby museli zůstat v karanténě (já to zažil na záčátku měsíce) a měli třeba obavu zda nenakazili své rodiče (moji jsou věkově 70-80). Když jsem měl negativní výsledek testů, hodně se mi ulevilo (ne kvůli mě) Obyčejně nikomu nic zlého nepřeji, ale všem popíračům v čele se Šmuclerem a Žaloudíkem v tomto případě ano.

3 8
možnosti
AJ

kolik jsi jich už nabonzoval, kolik máš zářezů na své pásce PS-VB?

1 2
možnosti
Foto

Možná by se titulek měl nazývat - říkjete mi Jaroslav Soukup. Zábavné:)) Jojo, těžký úděl těch, co mají s větrem a pláštěm dohodu a někdy přijde silnější hurikán:-)

4 3
možnosti
RK

R91a37d63e84k 52K37o35h94u12t

17. 9. 2020 20:44

Odmítání roušky a neplacení daní (nebo jejich minimalizace s pomocí protřelé účetní) je projev hrdinství, projev boje proti nesvobodě a útlaku.

1 1
možnosti
PC

Nevěřím vlastním očímn, že jste tohle napsala Vy, paní Lhotská. Proč? Většinou s Vámi totiž souhlasím, tentokrát 100% ne.

11 0
možnosti
PP

No vida, ja tentokrat 100% souhlasím!

2 0
možnosti
MS

Obecne se málo vi, odkud bere ANO s jeho PR tým data od lidi.

Část je z Idnesu a větší podíl je od velké skupiny respondentu, v drtive většině volicu ANO.

Tam je problém.

Samozřejmě nerozporuju i veřejná data a průzkumy od externích agentur, to ANO také používá.

0 0
možnosti
RC

cast je z anket na radiu Impuls

0 0
možnosti
AH

Zajímalo by mě, co by autorka psala, kdyby byl Babiš v opozici a u moci byla jiná vláda fungující stejně mizerně jako takhle. Co jsem tak u madam Lhotské vypozoroval, tak by nejspíš vyplodila rozhořčený článek o div ne totalitní vládě kombinující neschopné pitomce se všeho schopnými grázly.

1 0
možnosti
SB

Proč si myslíte, že paní autorka tohle spojuje s tou či onou vládou?

Já jako Pražák jsem to v březnu dostal befelem od magistrátu, kde vládnou strany, které se mi ani trochu nelíbí. Vládní nařízení přišlo až poté, co už pro Prahu stejné nařízení platilo.

A poslechl jsem, protože jako to na úrovni státu nespojuji s vládou, které fandím, tak to na úrovni města nespojuji ani s magistrátem, kterému nefandím.

Prostě něco na tohle město a na tuhle zemi zaútočilo a na tom, kdo je primátorem v Praze a kdo je premiérem celé republiky, je to zcela nezávislé.

3 1
možnosti
VB

Chaos, lži (všeho máme dost) lži (roušky jsou), lži (plošná opatření nebudou), lži (druhá vlna nebude), lži (testujeme nejvíc), lži (chytrá karanténa funguje), lži (nikdo nezemřel), házení odpovědnosti na jiné....... a někdo to obhajuje.

To chce velkou dávku fanatismu a ještě u toho poplivat opozici, hm, hm, hm. Dámo, zde máte rozbor z května 2020 a je stále platný. Od května se ty nemehla, na základě jarního cvičení, mohla připravit. A co? A nic.

Analýza reakce státu na COVID-19

https://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=751627

6 6
možnosti
MP

Osobně bych nesouhlasil s tvrzením, že je to pouze vina vlády, ale může za to především nové nastavení společnosti a fakt, že spoustě lidí na začátku léta "otrnulo". Najednou epidemie skoro odezněla, všichni si oddechli a radovali se z opětovně uvolněných pravidel. No a teď si představte, že v takové době, kdy je denní přírůstek jen 30-40 případů, přijde najednou vláda s opětovnými požadavky na tvrdé restrikce. No to by je všichni sežrali - opozice, aktivisté, novináři, učitelé, podnikatelé i běžní občané. Vždyť i tak co bylo článků a komentářů o nové totalitě, Babišově absolutismu, jak nás protiepidemickými opatřením téměř zotročuje a má nad námi moc, rouška už nebyla symbolem zodpovědnosti a disciplíny, ale naopak symbolem útlaku a ztráty lidských práv a svobod. A přes to měla vláda jít do restrikcí? Navíc ne tak dlouho před volbami? To snad racionálně uvažující člověk nemůže očekávat. U nás bohužel platí, že krize musí skutečně napřed přijít, aby lidé většinově uznali, že je opravdu se potřeba v zájmu společnosti nějakým způsobem omezit. Ale omezit se preventivně? Ani náhodou. Tak to prostě funguje a namlouvat si něco jiného je velmi naivní.

7 2
možnosti
TK

To nemyslíte vážně, a jak to dokázaly vlády okolních zemí, zachovat přes léto většinu opatření? Naše vláda v tomto udělala nesmyslný a zbytečný kotrmelec z přísných opatření k téměř žádným opatřením. Právě tento kotrmelec zavinil, že se mbozí lidé k rouškám nyní brání.Takže ano, vláda může uvolněním opatření za "nové nastavení společnosti". Vláda neměla roušky MHD a vnitřních prostorech rušit a nemusela by je pak znovu násilím zavádět. A argumentaci o nějakých euforických pocitech, že virus je pryč, také neberu, tady měli mít hlavní slovo odborníci, a ne ukřivdění uřvanci z netu. A odborníci nepozorovali, že by virus zmutoval v mírnější formu, více lehkých případů vysvětlovali vlivem okolí, letního jlimatu a podobně, nebyl seriózní důvod si myslet, že se na podzim opět vše nezhorší.

0 2
možnosti
KL

Díky Vláďo :-).

Jinak jsi mi udělal pořádný škrt přes rozpočet, když si nepostoupil do finále Blogera roku. Komu já mám teď dát svůj hlas? Ze tří, pro které jsem chtěla hlasovat, jste mi hned dva vypadli. Ty a Michal Pohanka :-/...

3 1
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 38,19
  • Průměrná čtenost 4934x
Jsem člověk snažící se používat hlavu i jinak, než aby mu jen nepršelo do krku. Třeba aby bylo kde nosit náušnice.

Seznam rubrik