Čtvrtek 28. října 2021, Den vzniku samostatného československého státu
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Čtvrtek 28. října 2021 Státní svátek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P87e27t94r 87S72k36á95c78e98l 6414779919

Zatím jsem se nikde nedozvěděl, kdo v Bruselu za EU nese odpovědnost za udělené dotace. Kdo? Nebo je stav takový, že se udělí dotace tomu, kdo odpoví na různé otázky, něco slíbí, apod. Pana Babiše jsem v politice nevítal, ale když je u nás někdo úspěšný a využívá zákonů na hraně, je zranitelný. Podobně jako pan Čuba a jeho JZD Slušovice.

+1/0
20.6.2021 23:33
Foto

P72e69t28r 36B56u40r12i35a18n 4311406234858

Pokud jste se to zatím nedozvěděl, potom jste neschopný si to dohledat.

A Babiš zákon přímo porušuje.

0/−3
21.6.2021 8:14
Foto

P26e87t34r 25S71k34á59c84e67l 6864929809

Ano, nevím kdo a jak byl v Bruselu potrestán za udělení dotací, které neměly být uděleny. Všech dotací, nejen panu Babišovi. Chápete? Budu Vám tedy vděčný, když zde uvedete jména a způsoby trestů byrokratům v Bruselu, kteří selhali a udělili dotace neoprávněně. Hodně štěstí při vyhledání, ale moc šancí Vám nedávám. Vrána vráně totiž oči nevyklove.

+2/0
21.6.2021 23:50
Foto

P19e49t73r 94S95k61á48c12e94l 6524789669

Nejsem příznivcem podnikatele, který jde do politiky si posvětit svoje zájmy. Již před léty jsem tvrdil, že ON si pod sebou větev nepodřeže, víte? Ale - uveďte konkrétně v čem pan Babiš zákon porušuje (který?) a podejte v tom smyslu na něj trestní oznámení. Vyhrajete v tomto sporu? Potom založte stranu, lidé Vás budou volit.

+3/0
21.6.2021 23:54
Foto

Z48d85e81n57ě13k 33Z95a32v40a93d90i98l 8400658524728

K pojmenování Babiše jako vlastníka byl Agrofert donucen novým zákonem o evidenci skutečných majitelů.

Podmínky, za jakých je možné firmě zakázat dotaci nebo zakázky, však stanoví jiný zákon, o střetu zájmů a ten nepracuje s pojmem „skutečný majitel“, nýbrž se souslovím „ovládající osoba“, které zase vychází z definice v zákoně o obchodních korporacích.

„Ovládající osobou je osoba, která může v obchodní korporaci přímo či nepřímo uplatňovat rozhodující vliv,“ uvádí předpis. To znamená, že ovládající osoba například může prosadit obměnu představenstva nebo dozorčí rady dané společnosti.

Podle Ministerstva spravedlnosti, které má výklad střetu zájmů v kompetenci, neznamenají výrazy „skutečný majitel“ a „ovládající osoba“ totéž.

„Pojem skutečného majitele je v případě fyzických osob širší, a tedy nikoliv každý skutečný majitel inkriminované obchodní společnosti je také její ovládající osobou. Nebude tomu tak právě v případech, kdy skutečný majitel tímto statusem disponuje z titulu svých koncových příjmů, nikoliv z titulu možnosti uplatňovat koncový vliv.

Vysvětlení ministerstva, že pojmenování skutečného majitele není pro určení střetu zájmů rozhodující, vyhovuje Babišovi i Agrofertu. Když vedení holdingu samo oznámilo, že připsalo Babiše jako skutečného majitele, zdůraznilo současně, že střet zájmů je nadále „jednoznačně vyloučen“.

Auditoři Evropské komise ( kde prim hrají Babišovi odpůrci ) však došli k opačnému závěru. Podle nich si Babiš zajistil, aby měl své firmy dál pevně pod kontrolou i prostřednictvím svěřenských fondů.

Podle českých zákonů se zdá, že Babiš je v právu. Podle Babišových odpůrců však ne. Kdo rozhodne na čí straně je právo ?

:-/

+1/0
19.6.2021 7:51
Foto

P41e32t66r 26B91u71r64i26a71n 4101606784358

Naprosto smyšlená pseudofakta. Nikoliv, právě naopak. Vlastníkem podle Zákona o evidenci skutečných vlastníků byl Andrej Babiš už dřív a to z pozice obmyšleného. V roce 2020 pod rouškou nouzového stavu se to Babiš snažil zhatit tím, že tajně prosazoval jeho novelu ve smyslu, že obmyšlený ve svěřenských fondech není pravý vlastník. Ovšem díky bdělosti IT a Milionu chvilek mu to nevyšlo. Tak stejně není pravda, že by Zákon o střetu zájmů pracoval jen s pojmem "ovládající osoba". Ne, pracuje také s pojmem "zájem přinášející zvýšení majetku". A když už jste to takhle hezky nakousl, tak ve střetu zájmů je i skrze svou manželku Moniku, a své přímé spolupracovníky Zbyňka Průšu a Alexeje Bílka, což jsou všechno správci fondů v poměru: manželka, osoba blízká, osoba ovládaná. Takže je ve střetu zájmů hned 4x, když nepočítám ta média. S nimi 5x.

Zde:

STŘET ZÁJMŮ

§ 3

(1) Veřejný funkcionář je povinen zdržet se každého jednání, při kterém mohou jeho osobní zájmy ovlivnit výkon jeho funkce. Osobním zájmem se pro účely tohoto zákona rozumí takový zájem, který přináší veřejnému funkcionáři, osobě blízké veřejného funkcionáře, právnické osobě ovládané veřejným funkcionářem nebo osobou blízkou veřejného funkcionáře zvýšení majetku, majetkového nebo jiného prospěchu, zamezení vzniku případného snížení majetkového nebo jiného prospěchu nebo jinou výhodu; to neplatí, jde-li jinak o prospěch nebo zájem obecně zřejmý ve vztahu k neomezenému okruhu adresátů.

Všimněte si: je povinen zdržet se každého jednání, při kterém mohou jeho osobní zájmy, osobě blízké, zvýšení majetku...

0/−1
19.6.2021 14:43
Foto

Z40d14e72n46ě98k 68Z37a54v28a86d23i52l 8150288124348

Přečtěte si znovu a pomalu to, co píšu.

:-)

0/0
21.6.2021 13:35
Foto

V83i46l10é93m 62B33a69r91á39k 4216227269656

Befel z Bruselu probíhá tak, že Babiš nebo někdo z jeho vládních podúředníků jede do Bruselu (na Radu premiérů nebo ministrů) a tam se dohodnou, co se dá befelem členským zemím.

Kdyby autorka alespoň rozuměla fungování Unie.

+1/−3
18.6.2021 11:03
Foto

I25v21o 26B26o83u32š25e 5742597728

To by neměla o čem psát.

0/−2
18.6.2021 16:34
Foto

Z43d11e27n89ě66k 25Z42a25v23a44d18i34l 8230908534428

Tím jste zcela popřel demokratické základy naší EU, které tolik věříme a upíráme k ní naše zraky i všechny naše naděje !!!!

;-(;-(;-(

0/0
22.6.2021 9:10
Foto

V91i22l83é46m 52B81a52r93á50k 4256177279706

Ani ne, jen jsem vyložil, že v Unii rozhoduje diskuse vedení jednotlivých států a nikoliv úředníci.:-):-):-)

0/0
22.6.2021 10:23
Foto

Z23d54e19n92ě79k 84Z60a46v19a35d82i14l 8960308714338

Tuto naivitu jste si vymyslel sám, nebo vám to někdo povídal ?

;-D;-D;-D

0/0
22.6.2021 19:40
Foto

V33i98l42é79m 40B49a72r79á19k 4576357839566

Sám, Aeronet, Balda s Okamůrou mi jako vám neradí.:-):-):-)

0/0
22.6.2021 22:18
Foto

Z17d49e44n70ě49k 60Z22a53v49a71d63i10l 8520378184228

K čemu jsou EK a Evropský parlament ?

;-D;-D;-D

0/0
23.6.2021 8:53
Foto

P87e69t61r 26K66o77v21a11ř79í51k 1221883199237

Paní má něco společného s ANO? Její zaslepený textový projev tomu totiž naprosto odpovídá. Rv

+4/−2
18.6.2021 9:38
Foto

M32i87l61a58n 81N67e86t10r10h 6265187142974

Lhotská na stará kolena teroristkou ?

0/−1
18.6.2021 6:36
Foto

I74v43o 87L51y53č32k77a 3590708689437

Karma.

+5/−3
17.6.2021 20:18
Foto

V45i94l59é34m 57B27a71r59á94k 4666147759986

Ostatně si myslím, že bez Unie by autorka umřela hladem.

Jinak klasický anonystický výkrut Cizí peníze v podobě dotací brát plnými hrstmi, ale nikdo nám roduvěrným Čechům nebude do toho jak je rozkrademe, strkat nos.

+7/−9
17.6.2021 19:33
Foto

Z51d20e98ň18k88a 94K28r37e25i33s88i32n30g80e52r54o73v28á 8726628145408

přečtěte si to ještě jednou,třeba to pochopíte.Nebo chcete být ponížený služebníček?

+8/−4
17.6.2021 22:09
Foto

V93i62l35é80m 46B23a63r51á14k 4606397549196

Ponížený služebníček Andreje a jeho pohůnků opravdu nechci být.

Máte myšlení mafiánů. Kdo spolupracuje s policií je práskač, kdo spolupracuje s Unií (a ta je mi bližší než zdejší východoexotický stát) tak je také práskač. Ne, slušní lidé se staví proti mafii a pomáhají policii stejně jako pomáhají Unii zamezit rozkrádání peněz nás všech.

+2/−1
18.6.2021 10:52
Foto

D55u63š57a96n 83M65a55t69o89u55š11e30k 7923380680975

přesně

0/0
18.6.2021 8:58
Foto

P94e69t93r 98V16r41c19h75o67v12s73k85ý 1102607386842

Dotace tak brutálním způsobem křiví trh, že se nedá hovořit o nějakém přínosu.

Je třeba mít na paměti, že se nejedná o peníze EU, ale peníze vybrané od daňových poplatníků zemí EU (vč. ČR) a přerozdělené skrz parazitického molocha v Bruselu, který si velkou část vybraných peněz navíc nechá pro sebe. Jedná se o typickou korupci, kdy za poskytnuté peníze (které nejsou penězi EU) požaduje , že budeme molocha blahořečit, poslouchat a poskakovat, jak si moloch zamane. Dotace křiví páteře všech politiků, kteří jsou na ně nasáti, křiví podnikatelské prostředí, křiví konkurenceschopnost, brutálním způsobem zvyšuje riziko další korupce a nekalých praktik. Z pracovního trhu odčerpává pracovní síly, které se "živí" dotacemi.

Smutné je, že nikoho ani nenapadne, že za pár desítek miliard fakticky prodáváme suverenitu této země jakémusi parazitickému nadnárodnímu spolku, kterého nikdy nikdo nevolil a který si proti naší vůli přivlastnil právo o nás rozhodovat.

A jestli jsou dotace pro nás výhodné? Do plusů a mínusů je vedle destruovaného, pokřiveného, zkorumpovaného a morálně zdevastovaného prostředí přičíst dividendy, které se z našeho území odvádějí firmám v zahraničí a taky skutečnost, že cizí firmy fakticky ovládly trhy v České republice, takže si diktují ceny i úroveň kooperace.

+5/0
18.6.2021 9:31
Foto

V97i65l52é16m 27B83a79r97á35k 4416647929376

V roce 2015 zaměstnávala Unie 46 356 byrokratů. Na rozpočtové období 2021-2027 mají být výdaje Unie 1,1 % HDP členských zemí a z toho (opakuji, z toho) výdaje 6,8 % na správu, což znamená jsou 0,0748 % HDP zemí Unie. Kéž bychom měli takové poměrové výdaje na domácí byrokracii. Zde je zajímavé srovnání s Českem (10 milionů obyvatel), kdy v roce 2017 pro stát pracovalo 445 000 zaměstnanců (z toho 161 000 učitelů a 25 000 vojáků) a v roce 2019 se počítá již s 463 000 státními zaměstnanci. Pro sebe si stát bere cca 40% HDP.

Zdroj: https://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=667033

Co se týká divident, vy "ekonome". Když někam dáte peníze (investice), tak si jích časem chcete užít, koupit manželce kožich a brilianty, sobě pěkné auto. Je to stejné, jako kdybyste si koupili zahradu, investovali do ní a potom odvezli ovoce a zeleninu, nebo je prodali a odvezli peníze. Úplně normální věc a je jenom na nás, jestli zde bude tak dobré prostředí, prosté byrokracie, plné chytrých a pracovitých lidí, aby se vyplatilo peníze zde ponechávat. Nebo může vzniknout atmosféra převážně nepřátelská k zahraničním investorům a potom se nedivme, že si peníze stáhnou domů dříve, než jim je někdo zde zablokuje či rovnou znárodní.

Zdroj: https://vilembarak.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=610194

0/0
18.6.2021 10:59
Foto

D85u75š29a64n 44M72a50t62o85u17š81e76k 7563450550795

opět souhlas

jen si nemyslím že stahování dividend je jen kvůli nepřátelskému prostředí,je to prostě i zájem majitele generovat vyšší zisk.

A v dnešní době posedlosti costigem jde každý za nejnižšími náklady.

A protože začínáme být dražší pracovní síla,přičemž produktivita výrazně nestoupá,bude zájem o reinvestice logicky poněkud nižší.

I když není to jen o mzdách,důležité je právě jak stabilní podnikatelské prostředí,jasná predikce buducnosti,čitelné zákony a právní státgarance práv.

Zajímavé,že za vlád podnikatele Andreje si ve všech těchto ukazatelích čr výrazně pohoršila,ergo se dostáváme do pozice nestabilní ekonomiky a pochopitelně reinvestice už nejsou tak zajímavé.

Pořád sice nejsem rizikoví jak Afrika,ale prostě to je určitý signál...

0/0
18.6.2021 11:09
Foto

P56e14t47r 48B83u45r23i39a42n 4661396754668

přičíst dividendy, které se z našeho území odvádějí firmám v zahraničí a taky skutečnost, že cizí firmy fakticky ovládly trhy v České republice, takže si diktují ceny i úroveň kooperace.

????????? a kam by dividendy asi měli jít jinam, než ke svému právoplatnému majiteli, to nám taky prozradíte? Jako chápete, že dividenda je vyjádřením právě toho, že někdo cizí někam investuje své peníze? Víte vůbec, co je to dividenda? Že vy si myslíte, že je to zisk firmy, že jo?

A firem se zahraničními vlastníky máme cca 20% což je průmět EU.

+2/0
18.6.2021 13:37
Foto

P22e40t21r 53V40r94c60h20o10v92s78k60ý 1382627196712

Nebojte, velmi dobře vím, co je dividenda.

Jenže tady hovořím o souvislostech, kdy určitý hospodářský prostor není tvořen jen dotacemi , ale i možností zahraničních firem jít na cizí (v tomto případě náš) trh a profitovat z něj. Jedno souvisí s druhým. Stále slyším výzvy na téma jak máme být EU vděčni za dotace, které dostaneme, jak máme poslouchat a podřídit se jakýmkoli nesmyslným příkazům bruselského centra jdoucích otevřeně proti zájmům tohoto státu. A k tomu stejná mantra: být poslušný a páníčkům neodporovat. Stále vidím ty stejné pokřivené eurosoudruhy bez kouska rovné páteře vřískající jak máme být vděčni za příkazy ze zahraničí a pár korun, které se tady pohodí ve formě dotací..

Nesouhlasím.

Zahraničí velice dobře ví, že celá hra není o jen o dotacích, ale obecně o celém ekonomickém prostoru, kdy participací na cizích (českých) trzích může mít významný profit. A je to tvrdá hra.

Příkladů je hodně.

Takový T-Mobile (majitel je prostřednictvím Deutsche telekom mj. německý stát), Kdysi za hubičku koupil kmitočty na území ČR, a od té doby posíláme každý rok miliardy (v r. 2018 to bylo -tuším -5,6 mld. Kč) do Německa. Dividendy, která jsou vygenerované z peněženek českých občanů. Pro německý stát je pak výhodné, když nám prostřednictvím EU pohodí formou dotací zpět nějakou tu korunu a zajistí si servilnost.

Jiný příklad - během koronavirové krize byl u nás nedostatek droždí. Přitom v ČR fabrika na výrobu droždí existovala než ji získal zahraniční majitel a cíleně zavřel. V zahraničí je výrobní závod a vyřešená dílčí nezaměstnanost, u nás odbytiště.

Nebo dotované potraviny - kdysi jich západní Evropa produkovala nadbytek, takže se pálily v pecích či topily v moři. Stačilo ovládnout náš ekonomický prostor a už není třeba dotované potraviny pálit v pecích či topit v moři. Získalo se odbytiště. Díky situaci, kdy západoevropští zemědělci dostávají vyšší dotace než čeští, tak není problém produkty ze Španělska či Francie u nás díky dotačnímu dumpingu uplatňovat.

+1/0
18.6.2021 14:54
Foto

P14e61t95r 31B90u55r70i75a63n 4661936514938

Problém vašeho pohledu je ten, že podnikatelský sektor rozdělujete nacionálně na "naše" a "jejich" teritorium, přičemž automaticky předpokládáte, že zisk vytvořený na "našem" teritoriu patří automaticky nám. Nepatří. Patří tomu, kdo ho svým podnikáním vytvořil.

Vy se domníváte, že když je firma zapsaná v Německu, odchází dividendy do Německa. Neodchází. Odchází k akcionářům, což jsou nejčastěji investiční fondy. Ti akcionáři mohou být odkudkoliv. Pokud máte založené nějaké spoření, životní pojistku, nebo penzijní spoření, jste s největší pravděpodobností příjemcem těch dividend i vy.

Vy vlastně tvrdíte, lapidárně přeneseno, že zaměstnanci vysávají z firmy peníze tím, že ona jim umožní realizovat na svém prostoru jejich obchod (zpeněžit svou práci) a oni potom z ní sobecky vyvedou svůj zisk (mzdu). Tohle je opravdu postavené na hlavu.

Píšete, že T-mobile koupil za hubičku kmitočty. Nevím jestli za hubičku, ale koupil, tedy u nás naopak investoval. To je jako byste řekl, že někdo si koupil za hubičku jitrnici, tu snědl a s nikým se nerozdělil. Je zajímavé, že s cizími miliardami tekoucích k nám z ciziny a generujících u nás náš zisk, takové problémy nemáte.

Takový jeden příklad: Přijde soused za sousedem a prý mu leží pole ladem. Já nakoupím osivo, povídá mu, sjednám lidi, techniku, odbyt a na podzim se o čistý zisk podělíme půl na půl. Tak jo, jak řekli tak udělali a na podzim si rozdělili 200 000kč. V noci uléhá manželka majitele pole Máňa s manželem do postele a povídá mu: hele, a není to sprostý, že nám uteklo 100 000kč zisku k úplně cizímu člověku?

Poznáváte se v tom?

Majitel drožďárny si s ní může dělat co chce. Říká se tomu podnikatelský záměr. Je jeho. Ne vaše, ne moje ani naše.

A co se týče supermarketů, které nám tady generují zisk, zaměstnanost a infrastrukturu, tak konkurovat jsme se jim snažili. Tím řetězcem je COOP. Zatím přežívá. Všechno je o konkurenci, prosperitě a trhu, ne o území naše-vaše.

A nakonec, kde utrácí své peníze náš majitel firmy?

+1/0
18.6.2021 16:57
Foto

I94v74o 89B70o98u81š25e 5532477148

A čeští pěstitelé pomerančů se chodí pást.....

+1/0
18.6.2021 17:06
Foto

P94e25t30r 63S27k70á50c52e88l 6454199169

V tomto případě dividendy plynoucí do zahraničí signalizují závadný stav. Naši předkové do roku 1938 totiž nepotřebovali na našem území cizí firmy, tedy jejich investice. Byli i tak pátí v hrubé výrobě na světě. V dozorčích radách do roku 1938 nesměl být cizí státní příslušník, víte? A je toho víc, v čem bychom se měli od svých předků učit a ne se klanět zlatému teleti. Za 30 let takového postoje jsme tam, kde jsme. A neschopní chlapci ve vedení státu nás z marasmu nevyvedou, proto je potřeba jim dát při volbách výpověď. Pak nastanou skutečné přeměny.

+1/0
22.6.2021 0:02
Foto

J98a78n 54P35a53v38l41í72k 2637112945191

Nevím, co má na mysli autorka, když hned v perexu lže o tom, že dostáváme z Bruselu něco befelem (to vzala asi z pomůcky pro žáčky základní školy befelemepesseveze), nicméně srdnatě bojuje za rozkrádání evropských i našich peněz. To je celý článek: lži a obrana zlodějny.

+12/−16
17.6.2021 17:59
Foto

Z26d31e89ň15k69a 34K90r28e63i72s12i69n16g23e25r73o12v95á 8586658525688

asi každý nechce být ponížený služebníček

+3/−4
17.6.2021 22:11
Foto

D82u98š55a46n 30M91a59t44o33u44š22e86k 7203240330115

asi každý nechce hájit zlodějinu

+3/−2
18.6.2021 8:58
Foto

R73a22d54e91k 47K88n71ě49ž33í96n17e49k 4115427203319

Služebníček Agrofertu:-P

+2/−2
18.6.2021 9:07
Foto

D94u95š39a39n 70M45a89t78o40u52š57e77k 7683410100705

befél toť z němčiny lidově převzatý befehl=rozkaz už minimálně z dob RU

0/0
18.6.2021 9:07
Foto

V81i64l17é85m 25B28a70r74á59k 4546147199696

Takže Babiš nebo někdo z jeho vládních podúředníků jede do Bruselu, tam se dohodnou, co se dá befelem členským zemím.

0/0
18.6.2021 11:01
Foto

D64u47š93a14n 51M50a29t45o92u57š26e44k 7853600460285

tohle neřeším,jasně že neexistuje nic co si v podstatě volení zástupci neupečou,i když EK občas může vydat direktivu a obejít parlament-jde to.

Jen jsem panu Pavlíkovi osvětloval původ slova-viz jeho

...to vzala asi z pomůcky pro žáčky základní školy befelemepesseveze)

0/0
18.6.2021 11:12
Foto

V84i26l20é90m 30B39a66r59á75k 4906857689736

Jasně. Myslím, že ani EK si nemůže dělat úplně co chce. Vždy, k čemu ji zmocní členské státy, a to ve většině případů konsensem.

0/0
18.6.2021 11:24
Foto

D32u51š85a37n 88M33a22t84o20u25š64e83k 7313270880965

určitě,ale jsou tam oblasti kdy může vydat EK rozhodnutí i bez prohlasování v EP-i když jasně vymezené

0/0
18.6.2021 11:44
Foto

J40a12n 60P82a38v25l46í58k 2937732605351

Je mi známo, pane Matoušku, jenom jsem chtěl tím odkazem na 1. stupeň ZŠ zvýraznit triviálnost (nebo primitivismus) uvažování wlastenských nepřátel EU.

0/0
18.6.2021 17:15
Foto

A39n28t98o43n18í13n 34P13o58l74i45c81k43ý 9670662371237

Používat dotace k regulaci politiky (tedy, k vydírání) je ukázkový příklad porušování právního státu ...

+19/−1
17.6.2021 16:45
Foto

R60a28d78e82k 31K59n53ě37ž73í10n70e25k 4555187893889

Tedy jinak, dejte nám peníze, my si je rokradem a nekecejte do toho.

+4/−10
17.6.2021 18:18
Foto

A14n81t84o21n15í19n 85P45o55l38i72c73k46ý 9320202461637

Ne, ale buď budete přijímat migranty nebo vám omezíme dotace (což už historicky zaznělo) ano.

+4/0
18.6.2021 18:04
Foto

L60u39m57í82r 87V98i23t45h98a 2767887336752

Pokud někomu dávám peníze, něco za ně budu chtít. Přinejmenším budu chtít vědět, zda se dostaly tam, kam měly. Budete-li investovat do firmy, také budete chtít vědět, jak ta firma s Vašimi penězi nakládá.

Pokud se to příjemci nelíbí, nemusí je přijímat. Nazývat to vydíráním je hloupé.

+6/−5
17.6.2021 19:44
Foto

Z33d81e31ň80k83a 86K53r41e60i20s23i89n98g39e80r47o63v25á 8606168115148

Dotace jsou špatně a příkazy úředníků jsou úchylné.

+3/−1
17.6.2021 22:17
Foto

Z68d49e21n38ě29k 61D69a31n56d51a 1921615

Takže příjem peněz znamená naprosté oddání se dárci? Plete si dary - například v rodině - s dotacemi. Dotují se projekty existující v určitém národním - právním rámci. A každá země má své právní rámce - zákony.

0/−3
18.6.2021 7:07
Foto

R44a65d14e12k 26K30n39ě33ž31í58n19e29k 4715487173439

Dandoviči, ty právní rámce musí odpovídat standardům dárce.

+2/0
18.6.2021 9:08
Foto

A94n18t49o22n46í14n 29P60o59l37i44c60k78ý 9250532181867

Ano, ale. Pokud budete říkat, budete přijímat migranty nebo vám omezíme dotace, je to jednoznačné vydírání

+2/0
18.6.2021 18:06
Foto

L81u18m50í23r 42V66i50t86h38a 2657617166262

Pokud Babiš může ovlivnit - a to skutečně může - přidělování dotací firmám z Agrofertu, a pokud je Babiš jediným příjemcem užitků z Agrofertu - a to je i dle Lex Babiš - potom máme v právním systému velkou díru. Ergo nejsme právní stát. S tím na počátku svého textu souhlasíte, tak co se Vám nezdá?

+9/−5
17.6.2021 15:35
Foto

A29n79t49o32n26í37n 90P42o34l98i15c34k86ý 9710222511507

Ne, to se mýlíte. Pokud to náš právní řád umožňuje a chovám se podle toho, jsme právní stát. Tím bychom nebyli, kdyby si něco "přihrál" a pak "rozhodl", že se to nebude řešit. Je třeba rozlišovat mezi neexistencí právního státu a nadostatečným právem.

+6/−2
17.6.2021 16:41
Foto

P22e17t95r 85B14u96r29i14a39n 4561436954278

Náš právní řád to ale neumožňuje a Babiš přesto stále porušuje.

+6/−3
17.6.2021 17:01

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz