Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jsem se nikdy žádného průzkumu neúčastnil. Mně se nikdy žádná agentura na mé názory a postoje neptala. Já bych jim ale řekl pravdu. Že oba považuji za zlo a že volit nepůjdu. Nicméně hezky to řekl Miloš Zeman: "Sama profese vojáka nutně vede k tomu, že jste zvyklý buď rozkazovat, nebo poslouchat" Takže kdo je menší zlo? Nevím

6 4
možnosti
ZD

Souhlas. I když v tom co jste napsal se již skrývá náznak důvodu pro volbu. :-P

0 0
možnosti
AM

Jako vždy přesně rozebrané R^[>-]

8 1
možnosti
Foto

Nepřesné průzkumy? Ty poslední mluvily jasně. Postup pro vítěznou dvojici a sešup v preferencích Nerudové. Její hlasy se pochopitelně musely objevit u Pavla. Volit Babiše přišlo i mnoho "skrytých" prvovoličů. Nejen na Chanově se mobilizovalo. Podporu Rusnoka pro Pavla jste jistě zaznamenala.:-) Pokud nemáte důvěru v průzkumy stačí se podívat na kursy sázkových kanceláří. Tam vědí svoje, protože jde o peníze....

3 1
možnosti
AM

Trochu přemýšlet by neškodilo. Z čeho soudíte, že lidé z venkova, zadlužení, nevzdělaní, staří bez internetu tj. voliči Babiše sázejí ?8-o

2 1
možnosti
  • Počet článků 279
  • Celková karma 39,87
  • Průměrná čtenost 4969x
Jsem člověk snažící se používat hlavu i jinak, než aby mu jen nepršelo do krku. Třeba aby bylo kde nosit náušnice.

Seznam rubrik