Děkujeme za pochopení.
J73o84s76e89f 54B32á97r67t68a
EU svým vedením připomíná ústřední výbory stran soc. zemí před sametem.
D79a87n 89R11o98z31s17í34v37a23l
Ne nadarmo se jí taky říká Bruselský Sojuz.
P58e70t61r 32S69k93ř40i60v97a64n
Tak v EU sedí to nejhorší co už doma nikdo nechce. Jsou to lidé co v zájmu genderu nebo rasismu odhlasují i výstavbu myček pro žirafy. Když si Ťukáme na čelo s tím že zákaz spalovacích motorů je nesmysl a že to odhlasoval někdo kdo se zbláznil tak pravda je jinde. Jsou to lidé odtržení od reality jediný cíl je vydržet na křesle co nejdéle. Opravdu se musím smát když někdo tvrdí že ti lidé dělají něco pro dobro v EU.
Š74t72ě94p84á86n 98B64i94c21e86r86a
Úředníci v Bruselu hloupí nebudou. Mají skvěle placené zaměstnání a za ty peníze zpívají píseň toho, kdo jim je vyplácí.
J39a43n 82Z36i24e15g47l53e64r
V každém případě je třeba zachovat volný pohyb zboží, kapitálu a lidí. Bez toho by česká ekonomika byla v koncích. Do zemí EU vy\vážíme 80% exportu a změnit to nejde ze dne na den, Bez těchto trhů bychom na tom byli hodně špatně, jsou pro nás klíčové. Takže reforma EU ano, ale vystoupení z EU by nás ekonomicky poškodilo. Souhlasím s názorem, že EU by mělo být hlavně ekonomickým a nikoliv politickým společenstvím.
Máme jeden špatný příklad, neuvážené rozbití Rakouska-Uherska v roce 1918. Na území českých zemí bylo tehdy soustředěno asi 60% průmyslu monarchie. Jenomže nástupnické státy vytvořily celní bariéry a české firmy neměly kam vyvážet a dostaly se do problémů. Ti, co chtěli zachovat alespoň celní unii v rámci nástupnických států, nebyli vyslyšeni. Problémy Československa se pak naplno projevily za velké hospodářské krize v třicátých letech, kdy i kvůli ztrátě velkého trhu zkrachovalo mnoho českých firem.
A42l22e64x 17G62r18e17g90o32r
S tím rozpadem monarchie souhlas. Náš export je většinou ale jen postaven na dovozu komponent jejich opracování a reexport bez valné přidané hodnoty. Ta se tvoří až u konečného distributora.
Příklad. Do firmy v Ostravě se dovezou plechy brzdových desek ze Španělska, kde je vyrobili,z Itálie samotné brzdové segmenty, které tam také vyrobili a v Ostravě se slepí a zabalí do krabiček s logy automobilek .
A takto minimálně zhodnocení se pošlou zpět do Španělska a Itálie kde se v centrálních skladech Seatu a Fiatu fakticky zhodnotí při jejich prodeji.
A takto funguje naprostá většina automotive.
- Počet článků 278
- Celková karma 40,02
- Průměrná čtenost 4987x